Gå til innhold

Ville du godtatt dette...


ArabianStar

Anbefalte innlegg

ArabianStar

Ser i bygda at dette er et veldig vanlig fenomen...

La oss si at en jente og en gutt bare roter, de er ikke i lag. Ute blandt folk er gutten skikkelig ekkel med jenta. Krangler med henne, overser henne skikkelig og prøve seg på alskens andre jenter som er på samme plass.

Men så... Hvis dette er etter en fest, og de har vært ute på diverse uteplasser. Så drar hun hjem, og han hjem. Så ringe han til henne, og da er han så søt og snill og vil at hun skal komme dit til han... Da er hun plutselig veldig god å ha....

På meg virker dette som en slags "reserve-mentalitet". Jeg tror egentlig ikke jeg ville godtatt å ha det på denne måten. Men så ser jeg den ene etter den andre som driver på sånn, og jenta godtar å bli behandla sånn(vet ikke hvordan det er omvendt, har bare sett det på denne måten hittil).

Ville du godtatt å ha det sånn? Å bli hundsa med og rakka ned på, for så å være god nok etterpå....?

Dette er bare et helt enkelt spørsmål fra meg, syns liksom dette er så rart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde aldri giddet å ha noe som helst å gjøre med en slik gutt. Men flere av venninne mine har blitt (og blir fortsatt) behandlet slik. Jeg har sluttet å fortelle dem hvor dumme de er som gidder det..når man har sagt en ting 1000 ganger, og folk enda ikke vil lytte til fornuft, så får det bare være.

Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ArabianStar

Jeg hadde aldri giddet å ha noe som helst å gjøre med en slik gutt. Men flere av venninne mine har blitt (og blir fortsatt) behandlet slik. Jeg har sluttet å fortelle dem hvor dumme de er som gidder det..når man har sagt en ting 1000 ganger, og folk enda ikke vil lytte til fornuft, så får det bare være.

Sukk.

Jeg har også ymta fram om det flere ganger, men de er fortsatt like glad i fyren.

Jeg hadde en sånn type engang, det varte ikke lenge med han. Men siden jeg nå ser samme greia flere plasser, så begynner jeg å lure om det er JEG som er for striks...

Men da er det tydeligvis ikke det!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg har det sånn akkurat nå,ikke så ille..men veldig likt..og det er ikke noe morsomt!=( jeg godtar det ikke på en måte,men jeg liker han jo,så det er ikke lett å droppe han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest en gutt svarer

Jeg har også ymta fram om det flere ganger, men de er fortsatt like glad i fyren.

Jeg hadde en sånn type engang, det varte ikke lenge med han. Men siden jeg nå ser samme greia flere plasser, så begynner jeg å lure om det er JEG som er for striks...

Men da er det tydeligvis ikke det!;)

Et svar fra en gutt. Jeg vet at veldig mange gutter er slik. Da er det sjelden eller aldri følelser innvolvert. Når gutter er ute på byen og drikker, kommer det til et punkt hvor de blir desperate. De bruker kvelden ute på å finne seg en "fines mulig jente" å ha med hjem, får de ikke det til, blir de så desperate at de ofte kontakter en de føler at det er stor sjangs for at kommer hjem til èn, samme om de liker jenta eller ikke. Det er hvertfall slik jeg har oppfattet det. For å innrømme det, så har jeg vel tenkt på samme måten, spesielt da jeg var yngre. Håper du forstår svaret mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda. Nei, det ville jeg definitivt ikke godtatt.

På den annen side, en som er ung, litt ensom, lettere desperat etter Ham og som tross alt får oppmerksomhet og varme innimellom... det du beskriver er dessverre forståelig på en bisarr måte. Men forferdelig dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...