Gå til innhold

8.klassinger- når må jentene være inne?


Gjest gladmor

Anbefalte innlegg

Skrev jenter i overskriften- for kanskje noen vil ha ulik grenser for kjønnene?

Hvor lenge for jenta di være ute i ukedagene? Ute=utedørs, og ikke inne hos venninne.

Hvor lenge ville du latt gutten din være ute?

Enn fredager og lørdager?

Jenta må hjem 21.30 i ukedager, og 22.30 i helga.

Jeg er urolig for at hun skal bli utsatt for noe hun ikke vil... Er jeg overhysterisk?

Gutten min er to år yngre, og jeg slapper mer av med han (men han må være inne før henne). Er det noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg igjen. Bortsett fra at her er eldstemann gutt. Datteren min måtte også inn tidlig men det største problemet er jo akkurat det du sier om å gjøre noe hun egentlig ikke vil.

Du får bare snakke høl i hue på henne om det. Jeg har ikke noen andre råd.

Det gikk bra med henne da. Tror ikke hun har vært utsatt for noe hun ikke ville. Men så har jeg nesten truet kjærestene hennes også. Uten at hun visste det.

Hun fikk den første ordentlige kjæresten da hun var 15 og det varte 1,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt på snart 13 og han må være inne kl.21.00 hvis ikke noe annet er avtalt.

I helgene er det som hos deg. Jeg syntes ikke du overreagerer, men man er kanskje litt mer "hysterisk" når det gjelder jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt på snart 13 og han må være inne kl.21.00 hvis ikke noe annet er avtalt.

I helgene er det som hos deg. Jeg syntes ikke du overreagerer, men man er kanskje litt mer "hysterisk" når det gjelder jenter!

:-))

Smiler av ordet "hysterisk"... :-)

Joda, man er vel det... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten til mannen min begynte i 8. nå. Han må være inne 20:30 på hverdager og en time senere i helgen. Hen trenger utrolig mye søvn, og legger seg 21 på hverdager og 22 i helgen. Sover helst 12 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...