Gå til innhold

Vond lukt


Gjest operasjonsklar gutt

Anbefalte innlegg

Gjest operasjonsklar gutt

Hei, jeg er en ung gutt, som sliter med at føttene mine lukter fryktelig! Jeg har god hygiene, har nye sko og sokker, men allikevel kommer lukten. Finnes det en måte å bli kvitt det på? Noen ganger har jeg bare lyst til å amputere føttene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det var noen en gang som sa at lukta ofte kan komme av mye død hud på føttene... Men om det stemmer, vet jeg ikke.

Blir du klam på beina da? Det er det jeg plages med, og da er løsninga rett og slett bare å springe rundt i sokker så mye man kan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de som sliter med luktende føtter, noen mer og noen mindre.

Du kan dog få kjøpt flere forskjellige hjelpemidler som kan roe dette.

Det finnes såper, kremer, spray etc. til føttene. Lærsåle i skoen tar lukt og lar foten puste.

Snakk med de på apoteket og kjøp deg spesielle såler også for dette problemet.

Vet fler har hatt kjempenytte å bruke produktene til det problemet.

Lykke til.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fotterapeuter har forskjellige sprayer/kremer mot slikt til salgs. det finnes og en pakke med pulver du blander ut i vann,det heter persus eller noe lignede, det hjelper veldig godt på fotsvette og stygg lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...