Gå til innhold

"Allah er stor."


Grip

Anbefalte innlegg

Hei,

Nei, selvsagt rettferdiggjør det ikke hennes skjebne (og det er det da ingen som har påstått), men Grip gjør et poengt ut av at det er muslimer som står bak dette (les overskriften).

Skulle man gjøre et lignende poeng ut av de 20-30 uskyldige barnene som er drept av israelske styrker, og skrive en helt parallell overskift med "den jødiske gud er stor"?

Hvis det var Israel som skulle drepe denne jenten ville Grip ikke ha skrevet et ord. Akkurat som han ikke skrev et ord om de forrige 20-30 ungene.

Med vennlig hilsen

Så du mener at Grip er jøde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 235
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    83

  • Goliath

    42

  • Grip

    20

  • Stef1365380764

    14

Mest aktive i denne tråden

Så du mener at Grip er jøde?

Nei, for meg (i motsetning til for Grip) så er det totalt irrelevant hvilken folkegruppe en person tilhører.

Poenget er at Grip misbruker denne jentens sjebne til å trakassere muslimer.

Hvis han hadde vært genuint interessert i "uskyldige barn som blir drept", ville han selvsagt ha reagert når andre enn muslimer dreper barn. Det har han aldri gjort, og derfor kritiserer jeg ham for det.

Hvorfor tror du han skriver "Allah er stor" i overskriften? Nettopp fordi (som han har skrevet utallige ganger her) at islam er nazisme.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for meg (i motsetning til for Grip) så er det totalt irrelevant hvilken folkegruppe en person tilhører.

Poenget er at Grip misbruker denne jentens sjebne til å trakassere muslimer.

Hvis han hadde vært genuint interessert i "uskyldige barn som blir drept", ville han selvsagt ha reagert når andre enn muslimer dreper barn. Det har han aldri gjort, og derfor kritiserer jeg ham for det.

Hvorfor tror du han skriver "Allah er stor" i overskriften? Nettopp fordi (som han har skrevet utallige ganger her) at islam er nazisme.

Med vennlig hilsen

Islam er trolig fullt på høyde med nazisme når det gjelder barbari og undertrykking, kanskje verre (hvis man skal gradere i denne sammenheng).

Man kan ikke komme inn på dette barnets skjebne uten å kritisere de ansvarlige, nemlig det muslimske maktapparat i Iran.

Overgrep mot kvinner og unge er urovekkende utbredt i den muslimske verden. Jeg antar at du kjenner til dette.

Å kritisere de ansvarlige for denne svinske, nazilignende kulturen er en selvsagt plikt for alle som er opptatt av menneskers frihet og demokratiet kår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Islam er trolig fullt på høyde med nazisme når det gjelder barbari og undertrykking, kanskje verre (hvis man skal gradere i denne sammenheng).

Man kan ikke komme inn på dette barnets skjebne uten å kritisere de ansvarlige, nemlig det muslimske maktapparat i Iran.

Overgrep mot kvinner og unge er urovekkende utbredt i den muslimske verden. Jeg antar at du kjenner til dette.

Å kritisere de ansvarlige for denne svinske, nazilignende kulturen er en selvsagt plikt for alle som er opptatt av menneskers frihet og demokratiet kår.

Ingen forsvarer stening av noen, Grip.

Men når Israel dreper 20-30 akkurat like uskyldige barn er din stillhet øredøvende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grip:

Av en eller annen "merkelig" årsak har du "glemt" å fordømme Israel for å ha drept uhyggelig mange flere uskyldige barn enn det Iran gjør.

Jeg regner med at du selvsagt fordømmer Israels terrorisme mot uskyldige, og unnskylder forglemmelsen din.

Det er "godt å se" at du fremdeles gjør ditt beste for å flytte fokus vekk fra de umenneskelige ugjerningene som gjøres i allahs navn - av ukulturer du av en eller annen grunn synes å ha stor forkjærlighet for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen forsvarer stening av noen, Grip.

Men når Israel dreper 20-30 akkurat like uskyldige barn er din stillhet øredøvende!

Din stillhet er akkurat like øverdøvende når det gjelder de daglige planlagte overgrep og grusomheter som begås av diverse ekstreme muslimske organisasjoner og diktaturer.

Hvorfor så opptatt av andres mangel på "ballanse", når du selv er et så godt eksempel på det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er "godt å se" at du fremdeles gjør ditt beste for å flytte fokus vekk fra de umenneskelige ugjerningene som gjøres i allahs navn - av ukulturer du av en eller annen grunn synes å ha stor forkjærlighet for.

"flytte fokus vekk"?

Fokuset til Grip var på å trakassere jøder, og ikke redde noen jente.

Hvis det hadde vært "redding av jenter" som var saken ville han ha reagert hver gang Israel drepte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din stillhet er akkurat like øverdøvende når det gjelder de daglige planlagte overgrep og grusomheter som begås av diverse ekstreme muslimske organisasjoner og diktaturer.

Hvorfor så opptatt av andres mangel på "ballanse", når du selv er et så godt eksempel på det samme?

Jeg har fordømt all terrorisme, uavhengig av hvem som begår den, opp, ned og i mente.

Du derimot støtter åpenbart Israels terrorisme mot sivilbefolkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"flytte fokus vekk"?

Fokuset til Grip var på å trakassere jøder, og ikke redde noen jente.

Hvis det hadde vært "redding av jenter" som var saken ville han ha reagert hver gang Israel drepte.

Som sagt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordømt all terrorisme, uavhengig av hvem som begår den, opp, ned og i mente.

Du derimot støtter åpenbart Israels terrorisme mot sivilbefolkningen.

Jeg har til gode å se deg starte en eneste tråd som kritiserer/tar avstand fra terrorhandlinger utført av fundamentalistiske muslimer.

Jeg har også til gode å se deg konkret ta avstand fra en enkeltsak om ovennevnte, annet enn det du nok en gang gjør nå - kun viser til at du "selvfølgelig" tar avstand fra all terrorisme, samtidig som du som vanlig viser til Israels handlinger, og helelr ønsker å flytte fokuset dit.

Hvis du kan vise meg hvor jeg åpenbart støtter Israels terrorisme mot sivilbefolkningen, så gjør det.

Dine insinuerende påstander og løgner er vi bare så alt for godt vant med.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt for j....

Men tror ikke vi skal blande Islam eller kultur inn her. Det er noen syke ekstremister som sitter med makten i Iran, Khamenei,Rafsanjani etc, som tolker Koranen akkurat sånn som det passer dem. De stjeler, lyger og dreper så man kan ikke akkurat kalle dem for Muslimer....

Pussig at alle muslimske ledere er ekstremister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo akkurat det samme som når Israel dreper barn etter barn i de ulovlig okkuperte områdene.

Men det "glemmer" du selvsagt å nevne.

Begge deler er galskap og terrorisme, og du støtter den.

For et latterlig innlegg, selv til deg å være.

Dette innlegget handlet på ingen måte om konflikten mellom Israel og palestinerne. Hvorfor i all verden skulle da Grip kritisere Israel for noe som helst?

Er det ikke mulig å skrive et kritisk innlegg uten å kritisere alt som kan kritiseres?

Hvorfor kan du ikke heller støtte opp om fordømmelsen av noe slikt framfor å komme med ditt vanlige anti-Israel pissprat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er så en kan gråte blod!

Gråter du like mye blod for hver av de 20-30 ungene som Israel har drept, eller er det OK når de dreper unger?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et latterlig innlegg, selv til deg å være.

Dette innlegget handlet på ingen måte om konflikten mellom Israel og palestinerne. Hvorfor i all verden skulle da Grip kritisere Israel for noe som helst?

Er det ikke mulig å skrive et kritisk innlegg uten å kritisere alt som kan kritiseres?

Hvorfor kan du ikke heller støtte opp om fordømmelsen av noe slikt framfor å komme med ditt vanlige anti-Israel pissprat?

Alle fordømmer stening av barn (og voksne). Det er så åpenbart at vi normale mennesker trenger faktisk ikke skrive det engang.

Det som dessverre er påfallende er at Grip fremdeles ikke har fordømt Israels drap på 20-30 barn. Akkurat like barbarisk som det som skjer i Iran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til gode å se deg starte en eneste tråd som kritiserer/tar avstand fra terrorhandlinger utført av fundamentalistiske muslimer.

Jeg har også til gode å se deg konkret ta avstand fra en enkeltsak om ovennevnte, annet enn det du nok en gang gjør nå - kun viser til at du "selvfølgelig" tar avstand fra all terrorisme, samtidig som du som vanlig viser til Israels handlinger, og helelr ønsker å flytte fokuset dit.

Hvis du kan vise meg hvor jeg åpenbart støtter Israels terrorisme mot sivilbefolkningen, så gjør det.

Dine insinuerende påstander og løgner er vi bare så alt for godt vant med.....

Ja, Israels terrorisme dreper jo langt flere, og er i tillegg statsterrorisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke det denne tråden handler om.

Tråden handler om trakassering av uskyldige muslimer, akkurat som lignende påskudd ble brukt i 1930-årene mot jøder.

Ingen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle fordømmer stening av barn (og voksne). Det er så åpenbart at vi normale mennesker trenger faktisk ikke skrive det engang.

Det som dessverre er påfallende er at Grip fremdeles ikke har fordømt Israels drap på 20-30 barn. Akkurat like barbarisk som det som skjer i Iran.

Ikke alle, du fordømmer det ikke. Du kommer bare trekkende med det Israel gjør, noe som ikke hører hjemme i denne tråden. Det finnes egne tråder om dette. Hold deg til saken.

Det kan aldri bli så "åpenbart" at alle fordømmer noe at en faktisk ikke aktivt fordømmer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...