Gå til innhold

Morsomme ord :o) og litt skrytt!!

Anbefalte innlegg

fei1365380229

Jenta vår på litt over tre har så mye morsomme ord og uttrykk for tiden.

Vet dere hva

Lommelurker

Honningbie eller

Mikamoen er for noe?

Hun er litt forvirret angående kino og Kina også etter å ha vært på kino for første gang for en stund siden.

Jeg er bare så imponert over hvor reflektert hun er. I går hadde en jente i barnehagen dyttet fortalte hun, men da hadde ikke dattera mi giddet å leke med henne fortalte hun. Men når hun sa unnskyld så kunne de leke igjen og være venner.

Vi har bamsesamlingsstund her hver ettermiddag og videokveld fra Kina, så barnehagen er bare helt topp.

En litt negativ ting er at hun har begynt å banne som en bryggesjauer *sukk* Hun har to eldre brødre som ikke får lov, men som gjør det allikevel.

Prøver å overse minsten, men når det blir truet med at hvis ikke jeg får lov til det da sier jeg: "faan" eller "hælvete" og så sier hun det så høyt og fælt hun bare kan, da må vi jo si noe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163020-morsomme-ord-o-og-litt-skrytt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fei1365380229

Alle som leser Ole Brumm vet da hva honningbier er for noe. ;-)

Men du skjønner at dattera mi skal ha de på maten :)

Det er rett og slett honning, men det er bilde av bier på boksen, derfor har det blitt honningbie.

Lommelurker er beltehemper. Hun har bestillt bukser med det på nå i helgen, hun vil ha sånne "voksen" bukser så hun kan ha belte på, for det har storesøster.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...