avidi Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Her en dag jeg hentet 6-åringen min på SFO satt han sammen med en kamerat som også er adoptert fra Korea. En litt støøre gutt av afrikans opprinnelse står ser på disse to guttene og ser på meg.Han spør først; er de to tvillinger? Nei svare jeg men de er født i samme land. Neste spørsmål; hvilket land? Jeg svare Korea. Gutten tenker seg om litt og spør er du oså fra Korea? Nei sier jeg, jeg er født i Norge. Dette syntes han var veldig rart, jeg så at hele fjeset hans var et eneste stort spørsmålstegn. Da han i tillegg fikk høre at jeg ikke var mamma til begge guttene. Det var tydelig at han ikke skjønte alt men han godtok forklaringen og begynte å prate om fotballkamp istedet. Det er ikke alltid like lett å finne riktig forklaring uten å gå for mye i detaljer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163046-n%C3%A5r-barn-sp%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.