Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her en dag jeg hentet 6-åringen min på SFO satt han sammen med en kamerat som også er adoptert fra Korea. En litt støøre gutt av afrikans opprinnelse står ser på disse to guttene og ser på meg.Han spør først; er de to tvillinger? Nei svare jeg men de er født i samme land. Neste spørsmål; hvilket land? Jeg svare Korea. Gutten tenker seg om litt og spør er du oså fra Korea? Nei sier jeg, jeg er født i Norge. Dette syntes han var veldig rart, jeg så at hele fjeset hans var et eneste stort spørsmålstegn. Da han i tillegg fikk høre at jeg ikke var mamma til begge guttene. Det var tydelig at han ikke skjønte alt men han godtok forklaringen og begynte å prate om fotballkamp istedet.

Det er ikke alltid like lett å finne riktig forklaring uten å gå for mye i detaljer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163046-n%C3%A5r-barn-sp%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...