Gå til innhold

Gralurerer til dere alle som har fått gladmeldinger :-)

Anbefalte innlegg

Jeg vil gratulere alle som har gått gladmeldinger om godkjenninger (her i Norge og i giverlandene), reg. datoer i giverlandene, distrikt og ikke minst TILDELINGER.

Vi kom hjem for 9 dager siden med vår FANA prinsesse. Det var godt å være borte, men det var godt å komme hjem igjen. Hjem til familien og venner. Vi fikk et opphold på 5,5 uker og hadde 1 uke på San Andres, det siste skulle gjerne ha vart lengre. Men vi fikk høre at vi evt. kunne få sentencia etter den ene uka i paradis og dro tilbake i god tro om at den ville komme. Men nei, ingen den dagen og fikk så høre at vi skulle få den fredag samme uke. Men fredagen kom og fredagen gikk. Fikk så høre at den skulle komme på tirsdag. Tirsdagen kom og tirsdagen gikk. Endelig fikk vi høre at sentenciaen skulle skrivers under på onsdags ettermiddag. Men vi torde ikke å glede oss over denne meldingen, vi var redd for å bli skuffet igjen. På torsdag da min mann skulle dra og skrive under, oppdaget de at det var noe galt med papirene og at den andre personen som skulle skrive under (en person på ICBF) ikke hadde skrevet under. Men de klarte å få det til i løpet av dagen og vi kunne slippe jubelen løs.

Dagen etter satte vi nesen hjemover.

Den siste uken ble litt lang. Selv om man koser seg og blir tatt godt var på, så lengter man hjem når man vet at sentenciaen er på vei og at man snart får reise hjem. Men alt ordnet seg til slutt :-))

Jeg vil samtidig ønske de som skal på hentereise om en godt tur til landene og spesielt de som skal til vakre Colombia.

Mvh

Fortsetter under...

Gjest adopsjonsmamma

Hei.

Grattis. Så utrolig morro. Skal selv til Colombia. Cali. En gutt.

Vet ikke helt når vi skal dra, men det er nok ikke lenge til nei. Ønsker masse info. Tar imot med stor TAKK. Vi er nyskjerrige og spente. På alt sammen.

Hei.

Grattis. Så utrolig morro. Skal selv til Colombia. Cali. En gutt.

Vet ikke helt når vi skal dra, men det er nok ikke lenge til nei. Ønsker masse info. Tar imot med stor TAKK. Vi er nyskjerrige og spente. På alt sammen.

Vi vil gjerne hjelpe deg om det får det til. Vi sitter inne med masse informasjon, men ikke så mye om det distriktet du skal til. Men hvis det er noe dere lurer på i forbindelse med Bogota, så er hjelper vi dere gladlig.

Kan du ikke gi meg mailadressen din så kan jeg sende deg en mail?

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...