Gå til innhold

Endeleg i gang igjen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye, og velkommen etter!!! Deilig å være i gang igjen, ikke sant? ;-) Vi fikk tildelt en nydelig jente fra Thailand i september, og minimannen skal bli storebror :o)

Lykke til i prosessen med å få en lillebror eller -søster!

Klem fra

Ja, gratulerer så mykje med veslejenta.

Tenk, så mykje raskare alt har gått for dykk enn for oss, eg hugsar godt at me 'leda' ein del på dykk i starten av fyrste prosess.

Men, men, slik er det, me ville no ikkje bytt bort gulljenta vår for nokon andre lell! Så kan me jo kryssa fingrane for at det går ørlite raskare denne gongen.

Kor lenge må de venta på henting då, veit de noko om det?

Lukke til med ventetida!

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164574-endeleg-i-gang-igjen/#findComment-1069117
Del på andre sider

Så flott!!!

Da gjenstår det å se om det blir Peru denne gangen også.....eller kanskje dere skifter til Colombia og ligger likt med oss ;-)

Vi holder også på med sosialrapporten.

Vi mailes om ikke så lenge :-)

Hei på deg!

Ja, me vurderer heilt fram til rett før me reknar med godkjening i region Vest om me skal byta land.

Colombia er aktuelt, og faktisk Bolivia - der har dei starta opp no, og manglar søkjarar.

I alle fall - håpar det går raskare denne gongen - for oss begge!

Stor klem frå

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164574-endeleg-i-gang-igjen/#findComment-1069120
Del på andre sider

Ja, gratulerer så mykje med veslejenta.

Tenk, så mykje raskare alt har gått for dykk enn for oss, eg hugsar godt at me 'leda' ein del på dykk i starten av fyrste prosess.

Men, men, slik er det, me ville no ikkje bytt bort gulljenta vår for nokon andre lell! Så kan me jo kryssa fingrane for at det går ørlite raskare denne gongen.

Kor lenge må de venta på henting då, veit de noko om det?

Lukke til med ventetida!

Klem,

Ja, man får de barna man er ment for. Om enn så klisjeaktig det høres :o)

Håper prosessen går mye raskere for dere denne gang!!! Uansett så glemmer man de lange ventetiden når man endelig har barnet i armene.

Vi vet ikke når vi kan hente. I brevet fra VB står det 7-10 mnd ca, og nå har vi ikke ventet i 2 mnd enda en gang. Ventetiden etter tildeling er tøff. Men, sånn er det nå på Thailand. Heldigvis har vi en liten minimann hjemme å kose oss med i ventetiden denne gang ;-)

Snakkes/mailes!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164574-endeleg-i-gang-igjen/#findComment-1069685
Del på andre sider

Ja, man får de barna man er ment for. Om enn så klisjeaktig det høres :o)

Håper prosessen går mye raskere for dere denne gang!!! Uansett så glemmer man de lange ventetiden når man endelig har barnet i armene.

Vi vet ikke når vi kan hente. I brevet fra VB står det 7-10 mnd ca, og nå har vi ikke ventet i 2 mnd enda en gang. Ventetiden etter tildeling er tøff. Men, sånn er det nå på Thailand. Heldigvis har vi en liten minimann hjemme å kose oss med i ventetiden denne gang ;-)

Snakkes/mailes!

Klem fra

Hei! På siste oppdatering om landene skrev VB at ventetiden etter tildeling (for Thailand) var 7-8 måneder. Men dere har fått beskjed om 7-10? Vet du noe mer om det?

Prøver å psyke meg opp og synes jeg har lagt inn gode tidsmarginer, men ikke SÅ gode...

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164574-endeleg-i-gang-igjen/#findComment-1069761
Del på andre sider

Hei! På siste oppdatering om landene skrev VB at ventetiden etter tildeling (for Thailand) var 7-8 måneder. Men dere har fått beskjed om 7-10? Vet du noe mer om det?

Prøver å psyke meg opp og synes jeg har lagt inn gode tidsmarginer, men ikke SÅ gode...

Takknemlig for svar!

Skjønner hva du mener...

Muntlig har vi fått beskjed om at vi kan regne 6-8 mnd, men det er usikkerhet i begge ender. Slik er det med Thailand... I brevet sto det 7-10 mnd. Uansett hva vi får beskjed om, så er usikkerheten stor, så det er bare å smøre på tykke lag med tålmodighetskrem... Håper du ikke vart skræmt! :o) Utviklingen i Thailand for tiden er visstnok positiv, så vi får håpe på kortere ventetider for oss alle!

God helg!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164574-endeleg-i-gang-igjen/#findComment-1069824
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva du mener...

Muntlig har vi fått beskjed om at vi kan regne 6-8 mnd, men det er usikkerhet i begge ender. Slik er det med Thailand... I brevet sto det 7-10 mnd. Uansett hva vi får beskjed om, så er usikkerheten stor, så det er bare å smøre på tykke lag med tålmodighetskrem... Håper du ikke vart skræmt! :o) Utviklingen i Thailand for tiden er visstnok positiv, så vi får håpe på kortere ventetider for oss alle!

God helg!

Klem fra

Jeg ble vettskremt! Litt vettskremt, da....men rask respons fra deg hjalp! Holder fast ved tidsplanen min inntil videre og ser hva som skjer framover - med dere blant andre! Lykke til og god helg til dere også!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164574-endeleg-i-gang-igjen/#findComment-1069830
Del på andre sider

Hei på deg!

Ja, me vurderer heilt fram til rett før me reknar med godkjening i region Vest om me skal byta land.

Colombia er aktuelt, og faktisk Bolivia - der har dei starta opp no, og manglar søkjarar.

I alle fall - håpar det går raskare denne gongen - for oss begge!

Stor klem frå

Lykke til!

Vi var jo sammen i venteprossessen sist også :-)

Vi gjorde som dere, ventet i det lengste med å bestemme oss for Peru. Det stod mellom Peru og Colombia. Valget falt på Peru nok en gang. Valget føltes riktig da det ble tatt, selv om vi nok en gang har valgt usikkerhet og ustabilitet i forhold til ventetid m.m. Sist var den evig lang... Men vi har også fatt verdens skjønneste gutt fra Peru, og vil så gjerne ha et barn til fra dette fantastiske landet.

Lykke til med valget og ventetiden.

Min erfaring så langt (papirene er sendt til Peru for godkjenning for 11/2 mnd siden) er at det går mye lettere nå å forholde seg til usikkerhet og "rare" beskjeder som oppdatering av papirer etc.

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164574-endeleg-i-gang-igjen/#findComment-1069862
Del på andre sider

Lykke til!

Vi var jo sammen i venteprossessen sist også :-)

Vi gjorde som dere, ventet i det lengste med å bestemme oss for Peru. Det stod mellom Peru og Colombia. Valget falt på Peru nok en gang. Valget føltes riktig da det ble tatt, selv om vi nok en gang har valgt usikkerhet og ustabilitet i forhold til ventetid m.m. Sist var den evig lang... Men vi har også fatt verdens skjønneste gutt fra Peru, og vil så gjerne ha et barn til fra dette fantastiske landet.

Lykke til med valget og ventetiden.

Min erfaring så langt (papirene er sendt til Peru for godkjenning for 11/2 mnd siden) er at det går mye lettere nå å forholde seg til usikkerhet og "rare" beskjeder som oppdatering av papirer etc.

Klem,

Hei!

Ja, eg håpar òg det skal gå lettare denne gongen, og det gjer det, mellom anna fordi me har den skjønnaste jenta i verda å kosa oss med i ventetida.

Me er nok nærast Peru me òg, og det er det som står på søknaden i det lengste, men OM det no skulle bli ein ny stopp av uviss lengde (var 8 mnd stopp sist me stod i kø), ja då veit eg ikkje om me orkar likevel...

Men me håpar sjølvsagt det beste for Peru - det er eit flott land som me gjerne reiser tilbake til.

Lukke til i ventetida!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164574-endeleg-i-gang-igjen/#findComment-1070121
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...