Gå til innhold

Et lite skritt videre..

Anbefalte innlegg

Nå føler jeg at vi virkelig er i gang igjen. Vi skal adoptere fra Filippinene, og for oss blir dette barn nr.3. Vi har en fra Filippinene og en fra magen fra før. Papirene gikk fra barnevernet til Bufetat (region øst) for et par dager siden, og vi fikk DEN anbefalingen! Greit når noe går veien...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165926-et-lite-skritt-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

carla1365380461

Så gøy at vi er flere. Hvor langt har dere kommet i forbindelse med nr. 3 da?

Vi har avtale med sosialkontoret om å skrive rapporten i februar. Vi bor for tiden i utlandet, så vi har fått ordnet med at barnevernet i landet vi bor i foretar hjemmebesøket, og så tar vi alle møter på ei uke i februar. (Det gikk å gjøre det slik siden vi har samme sosialarbeider som sist og hun kjenner oss.) Som den optimisten jeg er, ser jeg da for meg at rapporten er ferdig i slutten av februar, at vi kan sende søknaden til Bufetat i slutten av februar, får godkjenning i slutten av juni, og tildeling i januar 2006... (Joda, så får jeg bare justere tidsskjemaet etter hvert ;-)

Dermed kan vi kanskje reise til Kina igjen tidlig neste vår????

Hva med dere og ventetid?

Kveldshilsen fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...