Gå til innhold

Han vil ha meg, men ?

Anbefalte innlegg

Gjest LilleAnette

Tidlig denne hausten var eg ganske interessert i ein gut på samme skole som meg, men så dro eg på ferie ein stund, og traff ein annan, men som eg ikkje fekk. Når eg kom tilbake var ikkje denne guten like interessant lenger, men eg trur eg likar han litt enda. Nå har han sagt til venninna mi at han er forelska i meg, og hun trudde at eg fortsatt likte han veldig godt, og sa det til han. Så han trur at eg likar han veldig godt, og er klar for et forhold. Eg likar han fortsatt, men eg veit ikkje om eg gjær det nok til å bli i lag med han. Han vil at me skal finne på noko heile tida, men eg kjem med dårlige bortforklaringar ganske ofte. Er det dumt av meg å bli saman med han bare for å sjekke ut om eg virkelig har lyst til å være i lag med ham, eller såre han veldig ved å seie at eg ikkje kan tenke meg et forhold. Eg har ganske lyst itl å rote med ham, men det vil nok han ta litt mer seriøst enn meg. Dette er et stort dilemma for meg!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166430-han-vil-ha-meg-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo uansett normalt å bli kjent før man går inn i et forhold, så jeg kan ikke se at du gjør noe galt i å tilbringe tid med han for å finne ut om det kan bli noe mer. For at han ikke skal få følelsen av å bli lurt og villedet, må du være åpen angående dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166430-han-vil-ha-meg-men/#findComment-1084736
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...