Gå til innhold

2 år siden tildeling :)

Anbefalte innlegg

fei1365380229

Sitter her og er litt melankolsk. I dag er det nøyaktig 2 år siden tildeling. Husker vi hastet til Oslo for å hente bilder og rapport :-)

Det som gjør at jeg er så ekstra takknemlig er at jeg ble ganske alvorlig syk under 1 år etter henting og jeg vet at vi aldri hadde fått lov til å adoptere nå. Jeg er takknemlig for at vi rakk og få verdens herligste lille asiater.

Alt går bare så utrolig bra. Det er så deilig å sitte å se på barneflokken som har det så fint sammen. Hun er nok en skikkelig "pappajente", verdens herligste kosejente er hun.

Litt skrytete dette her, men jeg er bare så takknemlig for at vi har fått anledning til å få være mamma & pappa for akkurat denne jenta :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166832-2-%C3%A5r-siden-tildeling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med merkedagen! Forstår så inderlig godt din takknemlighet over at dere fikk gulljenta hjem "i tide". Kjenner meg forresten veldig igjen i betraktningene dine...

Gleder meg over mitt eget lille trekløver. Om fem dager har vi ett års jubileum for vårt første møte med vår tredje Gudegave. En lykkens dag - og et fantastisk år å tenke tilbake på...

Vi har mye å være takknemlige for! Ønsker deg og familien en deilig førjulstid.

Hilsener fra

fei1365380229

:o) Jeg husker også veldig godt da du fikk tildeling, for dere var i VB gruppen ør oss sist gang, og jeg var jublende glad da dere hadde fått, for da var vi først i køen! :o))

Gratulerer med jubileet. Og hils så mye til den lille hovedpersonen.

MVH

Og dere har havnet i novembergruppen nok en gang ser jeg :-), men det er da utrolig at dere kan få tildeling nesten 8 måneder før denne gangen.

fei1365380229

Gratulerer med merkedagen! Forstår så inderlig godt din takknemlighet over at dere fikk gulljenta hjem "i tide". Kjenner meg forresten veldig igjen i betraktningene dine...

Gleder meg over mitt eget lille trekløver. Om fem dager har vi ett års jubileum for vårt første møte med vår tredje Gudegave. En lykkens dag - og et fantastisk år å tenke tilbake på...

Vi har mye å være takknemlige for! Ønsker deg og familien en deilig førjulstid.

Hilsener fra

Takk for hilsen.

Ha en riktig god førjulstid du også. Har ikke begynt enda, men begynner å bake til uken :-)

Og dere har havnet i novembergruppen nok en gang ser jeg :-), men det er da utrolig at dere kan få tildeling nesten 8 måneder før denne gangen.

Ja jammen ble det november igjen....!

Men som du sier, med ventetid som er 8 måneder kortere enn sist, så blir nok det til å leve med! :o)

Snakkes - Håper at du kan være "støttekontakt" etter som tildelingsnervene begynner å melde seg denne gangen også. :o)

MVH

Annonse

fei1365380229

Ja jammen ble det november igjen....!

Men som du sier, med ventetid som er 8 måneder kortere enn sist, så blir nok det til å leve med! :o)

Snakkes - Håper at du kan være "støttekontakt" etter som tildelingsnervene begynner å melde seg denne gangen også. :o)

MVH

Jeg er gjerne støttekontakt.

Jeg tror jeg gleder meg mer enn deg. *spøk* syns å huske noen som sa det til dere sist :-)

fei1365380229

Kjære fei :o)

Gratulerer så masse med jubileet :o)

Skjønner godt at du er taknemlig, og JA, deres lille gull er en nyydelig jente !!!!

Bestemora mi sa altid at alt var bestemt, så jeg tror fullt og fast på at det var MENINGEN at hun skulle til dere :)

Stooor klem fra

Jeg tror også litt på at ting rett og slett bare er forutbestemt :)

Gleder meg veldig til dere får tildeling snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...