Varenne Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Har fått en virus i munnen som heter Aphtose Tungen blir knall rød,og hele munnen er også rød.Det svir også i venstre øyet.Dette sier legen heter Aphtose,og er en ikke farlig virus. Er det andre her på forumet som kjenner seg igjen,så håper jeg dere vil svare meg hvordan dere opplever dette. Hilsen Varenne 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Aphte eller trøske er veldig vanlig. Da mine hadde det fikk jeg rådet å smøre med usukret tyttebærsaft. Kjøpte frossne tyttebær på butikken (uten sukker). Tok opp en 4-5 stk til bruk etter hver amming. Når vi var ferdige med å amme, så brukte jeg en Q-tips til å knuse bærene, også smurte jeg saften på tungen og inni kinnene. Barna likte tydeligvis smaken, og trøsken forsvant etter noen dager. Enkelt og billig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.