Gå til innhold

VIRUS-APHTOSE

Varenne

Anbefalte innlegg

Har fått en virus i munnen som heter Aphtose

Tungen blir knall rød,og

hele munnen er også rød.Det svir også i venstre øyet.Dette sier legen heter Aphtose,og er en ikke farlig virus.

Er det andre her på forumet som kjenner seg igjen,så håper jeg dere vil svare meg hvordan dere opplever dette.

Hilsen Varenne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Aphte eller trøske er veldig vanlig. Da mine hadde det fikk jeg rådet å smøre med usukret tyttebærsaft. Kjøpte frossne tyttebær på butikken (uten sukker). Tok opp en 4-5 stk til bruk etter hver amming. Når vi var ferdige med å amme, så brukte jeg en Q-tips til å knuse bærene, også smurte jeg saften på tungen og inni kinnene. Barna likte tydeligvis smaken, og trøsken forsvant etter noen dager. Enkelt og billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...