rao Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 -Trenger vi å ta med regntøy, tror dere ??? ) Hadde vært så fint å slippe iom at vi reiser så mange... Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YingYing Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hei rao. Jeg var i Beijing i midten av mai i fjor. Da var det litt regn, men det holdt i massevis med paraply. De får du kjøpt overalt for en billig penge. Jeg var forøvrig i Beijing forrige helg også, og da var det veldig godt og varmt, 24 grader og strålende sol. Pakk ihvertfall med litt sommertøy, og heller ta med en bukse og jakke i fall det blir kjølig. Været for Beijing kan du sjekke på følgende link: www.weather.co.uk søk på Beijing. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paraply til de voksne Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ta med en lett regn/vindjakke til de som er mellom sitte i vogn (med regntrekk) -alder og paraply-alder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rao Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Hei rao. Jeg var i Beijing i midten av mai i fjor. Da var det litt regn, men det holdt i massevis med paraply. De får du kjøpt overalt for en billig penge. Jeg var forøvrig i Beijing forrige helg også, og da var det veldig godt og varmt, 24 grader og strålende sol. Pakk ihvertfall med litt sommertøy, og heller ta med en bukse og jakke i fall det blir kjølig. Været for Beijing kan du sjekke på følgende link: www.weather.co.uk søk på Beijing. Tusen takk skal du ha ;o)) Da satser vi heller på å kjøpe paraply. Mindre å dra med seg !! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rao Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Ta med en lett regn/vindjakke til de som er mellom sitte i vogn (med regntrekk) -alder og paraply-alder. Tusen takk for svaret. Da blir det kun paraply, for vi skal ha to i vogn, og de to på snart 11 vil nok MYE heller ha egen paraply tenker jeg ;o) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paraply til de voksne Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tusen takk skal du ha ;o)) Da satser vi heller på å kjøpe paraply. Mindre å dra med seg !! Klem fra En enkel regn/vindjakke koster heller ikke allverden der, hvis været ikke samarbeider. (I hvertfall finner man det til de som ikke bruker str xxl). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sundra Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Vi var i Beijing og Nanchang før påske. Da var jo sommeren godt på vei i Nanchang og våren i Beijing. Vi kjøpte flott regntøy til jentene i en liten butikk i nanchang, 25 kroner for supert regntøy, så du kan trygt vente. Vi reiste ned med to barn og kunne derfor ikke ta med hva som helst i bagasjen. Det jeg angret på at jeg ikke hadde med var noen grove knekkebrød, det var ikke mye til frokost. Ha en riktig god tur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chance1365380587 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hei hei! Vi var i Nanchang og Beijing i påsken. Vi hadde ikke med regntøy i det hele tatt. Ikke regnet det heller... He-he! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.