babysyk81 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hei! Dette har ikke så mye med adopsjon å gjøre men jeg prøver likevel. Vi har nettopp fått ett fadderbarn i Sør-Afrika gjennom Verdens barn. Vi lurer på om noen av dere har erfaring med hva vi kan sende med i en pakke til han. Han er 4 år. Noen ideer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjern- og nærmor Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Tegnesaker, lekebil, klær... Takk for påminnelsen, - jeg har en liten gutt på Sri Lanka som fyller tre om en liten stund! Lønner seg vel å sende i god tid, tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanka Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tegnesaker, lekebil, klær... Takk for påminnelsen, - jeg har en liten gutt på Sri Lanka som fyller tre om en liten stund! Lønner seg vel å sende i god tid, tenker jeg. Hei! Jeg måtte bare svare deg! Jeg er både vanlig adoptivmor og fjern-adoptivmor til jente® fra Sri Lanka. Jenta mi er 3 år, og sponsorbarnet vårt er 5-6. Vi har også en adopsjonskontakt med familie på Sri Lanka som vi har blitt veldig glade i og som vi jevnlig sender gaver til. Derfor ble vi veldig glade da vi oppdaget dette nettstedet: http://www.kapruka.lk Det er jo avhengig av hvor i landet adoptivbarnet ditt bor, men vi har brukt disse til å levere både gaver og kake til jul til våre venner på Sri Lanka. Billig og pålitelig. Jeg har sendt en pakke i posten også, men vet ikke om den kom frem. Men leveransen av tegnesaker og kake fra Kapruka ble lovpriset i et brev fra nonnen som er sjef på barnehjemmet der hun bor. Vi ble helt rørt til tårer... Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.