Gå til innhold

Hva sende i gave til fadderbarn?

babysyk81

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette har ikke så mye med adopsjon å gjøre men jeg prøver likevel. Vi har nettopp fått ett fadderbarn i Sør-Afrika gjennom Verdens barn. Vi lurer på om noen av dere har erfaring med hva vi kan sende med i en pakke til han. Han er 4 år. Noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fjern- og nærmor

Tegnesaker, lekebil, klær... Takk for påminnelsen, - jeg har en liten gutt på Sri Lanka som fyller tre om en liten stund! Lønner seg vel å sende i god tid, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegnesaker, lekebil, klær... Takk for påminnelsen, - jeg har en liten gutt på Sri Lanka som fyller tre om en liten stund! Lønner seg vel å sende i god tid, tenker jeg.

Hei!

Jeg måtte bare svare deg! Jeg er både vanlig adoptivmor og fjern-adoptivmor til jente® fra Sri Lanka.

Jenta mi er 3 år, og sponsorbarnet vårt er 5-6. Vi har også en adopsjonskontakt med familie på Sri Lanka som vi har blitt veldig glade i og som vi jevnlig sender gaver til. Derfor ble vi veldig glade da vi oppdaget dette nettstedet:

http://www.kapruka.lk

Det er jo avhengig av hvor i landet adoptivbarnet ditt bor, men vi har brukt disse til å levere både gaver og kake til jul til våre venner på Sri Lanka. Billig og pålitelig. Jeg har sendt en pakke i posten også, men vet ikke om den kom frem. Men leveransen av tegnesaker og kake fra Kapruka ble lovpriset i et brev fra nonnen som er sjef på barnehjemmet der hun bor. Vi ble helt rørt til tårer...

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...