midnattsol Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Synes at det er så mange her som tilhører novembergruppene til sine foreninger. Er det noen flere der ute som er i desembergruppa, eller er jeg ganske ensom her inne??? Håper at oktobergruppa får tildeling snaaart. Nå kjenner jeg at denne ventinga tar på, har bare så lyst til å vite hvem vi venter på å bli foreldre til. Hører rykter om at det kan ta litt tid til neste tildeling pga noen ferie/høytidsdager i Kina. Noen som vet mer om dette?? Stor venteklem til alle andre ventere fra 1 mini og 2 store her nord. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siro Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ja, ja. Vi er i VB sin desembergruppe!! Jeg har savnet noen her inne som er i samme gruppe som oss. Så spennende, da skal vi nok reise sammen til Kina. Jeg begynner å bli temmelig spent! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venteguria Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hei Vi har lid 25. desember. Vi bruker InorAdopt, så nå kjenner jeg meg litt innpåsliten, hehe. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Joho! Vi er i oktobergruppa som ble novembergruppe, så vi er først i køen hos VB nå. ) CCAA i Kina har stengt hele neste uke pga 1. mai ferie, så det kan nok føre til at det blir litt forsinkelser i systemet. Håper jo ikke det, men er forberedt på at det kan skje. MVH 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På`en igjen... Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Vi har LID 3/12 men som du vet har vi AF ! Ja vi rykker stadig fremover i køen, ikke lenge igjen nå... spennende sommer ! Vi gleder oss alle, særlig også en spent storesøster. Hils fra oss. PS - Jeg har ei god venninne som sannsynligvis skal reise sammen med dere! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyr63 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Joho! Vi er i oktobergruppa som ble novembergruppe, så vi er først i køen hos VB nå. ) CCAA i Kina har stengt hele neste uke pga 1. mai ferie, så det kan nok føre til at det blir litt forsinkelser i systemet. Håper jo ikke det, men er forberedt på at det kan skje. MVH Halloooo - kan jeg spørre hvordan du har forberedt deg på det??? Tror jeg trenger en resept! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Halloooo - kan jeg spørre hvordan du har forberedt deg på det??? Tror jeg trenger en resept! Hvordan man forbereder seg på at det kan komme forsinkelser? Joda, man setter seg i en krok, lukker øynene og sier til seg selv gang etter gang etter gang etter gang: "Jeg er forberedt på at dette kan dra ut på grunn av maiferie i Kina. Jeg blir ikke skuffet hvis det ikke kommer noen tildeling før i slutten av mai." Nytter det? Neida, ikke i det hele tatt. ;-) Happy wentings! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
speedo Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hei du VB har to novembergruppe og ingen oktobergruppe. "Oktobergruppa" fikk LID 8. november, mens resten fikk LID 26. november. Det ligger en liten avhandling om det på spørresiden til VB. Fikk brev fra VB hvor de orienterte om situasjonen. De vet ikke om begge novembergruppene får tildeling i mai - eller om vi som tilhører siste LID-gruppe må vente til juni. Så vi som har LID 26. november er vel nesten desembergruppe vi da :-) Forresten er det jeg som "På'en igjen..." snakker om......... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ahg Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hvordan man forbereder seg på at det kan komme forsinkelser? Joda, man setter seg i en krok, lukker øynene og sier til seg selv gang etter gang etter gang etter gang: "Jeg er forberedt på at dette kan dra ut på grunn av maiferie i Kina. Jeg blir ikke skuffet hvis det ikke kommer noen tildeling før i slutten av mai." Nytter det? Neida, ikke i det hele tatt. ;-) Happy wentings! ))) Kjenner igjen den, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korea05 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg tilhører også VBs novembergruppe nr. 2 med LID 26. november. Når har dere LID, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På`en igjen... Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hei du VB har to novembergruppe og ingen oktobergruppe. "Oktobergruppa" fikk LID 8. november, mens resten fikk LID 26. november. Det ligger en liten avhandling om det på spørresiden til VB. Fikk brev fra VB hvor de orienterte om situasjonen. De vet ikke om begge novembergruppene får tildeling i mai - eller om vi som tilhører siste LID-gruppe må vente til juni. Så vi som har LID 26. november er vel nesten desembergruppe vi da :-) Forresten er det jeg som "På'en igjen..." snakker om......... Ja der var du ja ! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyr63 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hvordan man forbereder seg på at det kan komme forsinkelser? Joda, man setter seg i en krok, lukker øynene og sier til seg selv gang etter gang etter gang etter gang: "Jeg er forberedt på at dette kan dra ut på grunn av maiferie i Kina. Jeg blir ikke skuffet hvis det ikke kommer noen tildeling før i slutten av mai." Nytter det? Neida, ikke i det hele tatt. ;-) Happy wentings! SLUTTEN AV MAI!!!!!!!!! OK - slutten av mai, slutten av mai, slutten av mai,slutten av mai, slutten av mai, slutten av mai, slutten av mai, slutten av mai, slutten av mai ....... NÅ er jeg forberedt!?? ....kanskje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 SLUTTEN AV MAI!!!!!!!!! OK - slutten av mai, slutten av mai, slutten av mai,slutten av mai, slutten av mai, slutten av mai, slutten av mai, slutten av mai, slutten av mai ....... NÅ er jeg forberedt!?? ....kanskje. Ja altså slutten av mai er fra 17.mai og ut måneden. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyr63 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ja altså slutten av mai er fra 17.mai og ut måneden. ;-) Det hørtes litt bedre ut ja. Yndlingsordtaket mitt for tiden: "den som venter på noe godt,venter ikke forgjeves".... Nemlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
midnattsol Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg tilhører også VBs novembergruppe nr. 2 med LID 26. november. Når har dere LID, da? Vi har lid 31 des. Spennende å se hva som skjer med de ulike gr. framover - hvor mange gr som evt kanskje kan dra samtidig. Det hadde vært fint å få gode tips fra de som har hentet like før oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
midnattsol Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Hei du VB har to novembergruppe og ingen oktobergruppe. "Oktobergruppa" fikk LID 8. november, mens resten fikk LID 26. november. Det ligger en liten avhandling om det på spørresiden til VB. Fikk brev fra VB hvor de orienterte om situasjonen. De vet ikke om begge novembergruppene får tildeling i mai - eller om vi som tilhører siste LID-gruppe må vente til juni. Så vi som har LID 26. november er vel nesten desembergruppe vi da :-) Forresten er det jeg som "På'en igjen..." snakker om......... Det spørs om både des og nov gr. får reise sammen. Men en skal aldri si aldri. Håper på litt gode tips fra dere hvis dere reiser før oss og ikke samtidig med oss!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
midnattsol Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Vi har LID 3/12 men som du vet har vi AF ! Ja vi rykker stadig fremover i køen, ikke lenge igjen nå... spennende sommer ! Vi gleder oss alle, særlig også en spent storesøster. Hils fra oss. PS - Jeg har ei god venninne som sannsynligvis skal reise sammen med dere! Klem fra Ja, nå nærmer tiden seg!! spennende dette. Vesla vår sier: ønsker meg baby, jeg (og i neste åndedrag sier hun ønsker meg også katt og kanin......) Alvoret har neppe gått opp for henne ennå.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
midnattsol Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Joho! Vi er i oktobergruppa som ble novembergruppe, så vi er først i køen hos VB nå. ) CCAA i Kina har stengt hele neste uke pga 1. mai ferie, så det kan nok føre til at det blir litt forsinkelser i systemet. Håper jo ikke det, men er forberedt på at det kan skje. MVH Heldige er dere som snart skal reise. Hadde ikke vi blitt så forsinket med papirene så kunne vi også kanskje ha vært like langt. Krysser fingrene for at ventetiden deres er snart over og vår noen uker nærmere snart!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
midnattsol Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Ja, ja. Vi er i VB sin desembergruppe!! Jeg har savnet noen her inne som er i samme gruppe som oss. Så spennende, da skal vi nok reise sammen til Kina. Jeg begynner å bli temmelig spent! mvh Så artig at det er noen her fra VB sin desembergruppe. Hadde vært veldig artig å kunne få reist sammen. Dersom du er interessert så kan vi jo prøve å holde kontakten. Du kan få epost adr. min dersom du vil. Bare gi meg et hint!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
midnattsol Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Hei Vi har lid 25. desember. Vi bruker InorAdopt, så nå kjenner jeg meg litt innpåsliten, hehe. ) Da får vi vel tideling omtrent samtidig. Skal bli artig å følges ad mot reisen til Kina. Artig om vi hadde kunnet reist omtrent samtidig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.