Gå til innhold

Fælt å fortelle det til jobben

Gjest Egentlig hoppende glad, men

Anbefalte innlegg

Gjest Egentlig hoppende glad, men

Jeg må fortelle på jobben at jeg skal ut i permisjon tidlig i høst fordi vi får barn tidligere enn forventet. Vi får barn med spesielle behov, så jeg blir borte to år. Det gjør dette ekstra krevende.

Det er en mektig hektisk høst i år, og jeg gruer fryktelig. Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Fortell din nyhet med stolthet og glede, så vil de nok glede seg med deg og ønske deg lykke til med foreldrerollen og dine fremtidige utfordringer og sist men ikke minst GLEDER! Det vil egentlig aldri passe helt perfekt å ha permisjon så ta den med god samvittighet. Ingen er uunnværlig så du skal se de klarer den travle perioden uten deg, selv om de sikkert vil savne deg når det er mest hektisk ;o) Det er godt å være savnet også!

Lykke til både med samtalen med arb.giver og barnet. Kos deg to år hjemme du og nyt dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...