Gå til innhold

Titter innom!

Kathinka

Anbefalte innlegg

Hei alle kjente og ukjente.

Må stikke innom "gamle trakter" og gratulere både dere "gamle" og nye med godkjenninger, tildelinger og ikke minst dere som har kommet hjem med barna deres.

For de som ikke kjenner meg så hadde vi vært i prosessen med å få adoptere fra Etiopia i 1 år når vi oppdaget at jeg var blitt gravid.

Her vokser magen og jeg er kommet over halveis til mål nå. Det er ikke så lenge siden jeg greide godta og ikke lenger følte "sorg" over å ha blitt gravid og ikke få oppleve mer av adopsjonsprosessen. Og fortsatt kan jeg føle det litt vemodig, men jeg er for det meste lykkelig :) Vi hadde jo hatt bildet av et Etiopiabarn på netthinnen i ett år, og det tok litt tid å omstille seg.

Er en drøy uke siden jeg greide gå inn på AF sider å lese om hvordan ting går i Etiopia, det var bare _for_ sårt for meg en stund. Men det er godt å se at det begynner å løsne der, og håper dere som venter snart får barnet deres.

Lykke til videre alle sammen! Har ikke glemt dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trk1365380645

Så godt å høre at det går fint med deg. Skjønner godt at det har vært en vanskelig tid og er veldig glad for at det går bedre nå! Lykke til videre, håper å høre fra deg igjen!

Klem fra trk, som er veldig glad for gullet på 3 som nå har vært hos oss 1 år, og syns det er veldig spennende at hvis alt går etter planen reiser vi til Etiopia igjen i 2006!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kathinka!

Så hyggelig å höre fra deg igjen, vi har ikke glemt deg heller, vet du!

Godt å höre at alt går bra. Lykke til videre, kanskje nestemann blir en liten en med sorte kröller fra Etiopia?? ;o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Kathinka :o))

Så koselig å se deg her inne igjen, og flott å høre at magen vokser og dere trives !!!! Skjønner godt at det er/var sårt å tenke på det lille Etiopiagullet dere gikk glipp av, men det lille magegullet blir nok det rette denne gangen. Hvem vet- det er vel ikke forsent med en Etiopiaskatt etterpå, er det vel ?? :o)

Håper dere har det fint alle mann, og at du ikke glemmer å titte innom her iblant videre også:)

Stooor klem fra snart reiseklar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kathinka!

Så koselig at du hører innom her - har savnet deg kjempe mye!!

Skjønner godt at det har vært vanskelig å henge med mentalt, når dere var så innstilte og fokuserte på Etiopia .... og at det har gått noe tid før du har greid å glede deg for fullt over den lille spiren er vel egentlig bare heeelt normalt.

Det er godt å høre at alt er vel med deg og den voksende magen.

Vi har det veldig bra! Lillesøster er definitivt blitt husvarm *ler*

Jeg nyter deilige permisjonsdager - og kjenner at kroppen stritter kraftig mot når jeg tenker på at jeg skal begynne å jobbe igjen ca. 1/9. Heldigvis har jeg en hel sommer foran meg.

Hadde vært hyggelig å gjenoppta litt mer kontakt med deg, hvis du selv føler for det.

Du kan skrive til meg på: [email protected]

Mange varme klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjenkjennelse

Jeg skjønner godt at det tok tid for deg å komme gjennom den prosessen. Jeg opplevde noe liknende, idet vi måtte skifte land etter å ha ventet på ett land i nesten tre år... det var en lang sorgproses.

Har nå ei nydelig jente fra det "nye" landet, og hun er akkurat det barnet vi skulle ha!

Hvem vet, kanskje dere kan ender med begge deler til slutt?!

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, flott du titter innom til oss, har savnet deg!!

Du kan sende meg en mail, om du har lyst. Det er den samme gamle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...