Gå til innhold

Hvordan ta kontakt?

2312

Anbefalte innlegg

Hei! Ser at flere av dere her inne har mye kontakt med hverandre. Hvordan oppretter dere det uten å legge ut personlige opplysninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har truffet utrolig mange hyggelige mennesker her inne som jeg har kontakt med via mail. Det jeg gjorde var å opprette en anonym mailadresse på Organizer som jeg la ut her. Det har funket veldig bra! Hvis du lurer på noe kan du gjerne kontakte meg på [email protected]!

Lykke til!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har truffet utrolig mange hyggelige mennesker her inne som jeg har kontakt med via mail. Det jeg gjorde var å opprette en anonym mailadresse på Organizer som jeg la ut her. Det har funket veldig bra! Hvis du lurer på noe kan du gjerne kontakte meg på [email protected]!

Lykke til!

Klem

Greit å vite for ei som er ny her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Gjorde det samme som kinaputten. Laget egen mail adresse som ikke gjorde noe å legge ut her.

Hvor er dere i prosessen?

Jeg er å treffe på:

[email protected]

Vennlig hilsen bjonde

Vi venter på tildeling fra Kina. Har LID 23.des, bruker AF. Merker at de fleste her er veldig sikker på positivt resultat. All potimismen gjør jo at man begynner å tro på at man skal virkelig lykkes selv også.Har to barn fra før, men dette er første adopsjon. Noen som vet hvor store sjansene er for å få avslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kinaputten

Vi venter på tildeling fra Kina. Har LID 23.des, bruker AF. Merker at de fleste her er veldig sikker på positivt resultat. All potimismen gjør jo at man begynner å tro på at man skal virkelig lykkes selv også.Har to barn fra før, men dette er første adopsjon. Noen som vet hvor store sjansene er for å få avslag?

Hei igjen!

Den tror jeg er veldig liten. Har du først blitt godkjent av Bufetat skal det veldig mye til ikke å bli godkjent av CCAA. Jeg har bare hørt om ett tilfelle som det var mye skriverier om i avisene for noen år tilbake.

Tror du kan ta det ganske så med ro... :o)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...