2312 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hei! Ser at flere av dere her inne har mye kontakt med hverandre. Hvordan oppretter dere det uten å legge ut personlige opplysninger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinaputten Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hei! Jeg har truffet utrolig mange hyggelige mennesker her inne som jeg har kontakt med via mail. Det jeg gjorde var å opprette en anonym mailadresse på Organizer som jeg la ut her. Det har funket veldig bra! Hvis du lurer på noe kan du gjerne kontakte meg på [email protected]! Lykke til! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2312 Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Hei! Jeg har truffet utrolig mange hyggelige mennesker her inne som jeg har kontakt med via mail. Det jeg gjorde var å opprette en anonym mailadresse på Organizer som jeg la ut her. Det har funket veldig bra! Hvis du lurer på noe kan du gjerne kontakte meg på [email protected]! Lykke til! Klem Greit å vite for ei som er ny her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjonde Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hei!! Gjorde det samme som kinaputten. Laget egen mail adresse som ikke gjorde noe å legge ut her. Hvor er dere i prosessen? Jeg er å treffe på: [email protected] Vennlig hilsen bjonde 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2312 Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Hei!! Gjorde det samme som kinaputten. Laget egen mail adresse som ikke gjorde noe å legge ut her. Hvor er dere i prosessen? Jeg er å treffe på: [email protected] Vennlig hilsen bjonde Vi venter på tildeling fra Kina. Har LID 23.des, bruker AF. Merker at de fleste her er veldig sikker på positivt resultat. All potimismen gjør jo at man begynner å tro på at man skal virkelig lykkes selv også.Har to barn fra før, men dette er første adopsjon. Noen som vet hvor store sjansene er for å få avslag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinaputten Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vi venter på tildeling fra Kina. Har LID 23.des, bruker AF. Merker at de fleste her er veldig sikker på positivt resultat. All potimismen gjør jo at man begynner å tro på at man skal virkelig lykkes selv også.Har to barn fra før, men dette er første adopsjon. Noen som vet hvor store sjansene er for å få avslag? Hei igjen! Den tror jeg er veldig liten. Har du først blitt godkjent av Bufetat skal det veldig mye til ikke å bli godkjent av CCAA. Jeg har bare hørt om ett tilfelle som det var mye skriverier om i avisene for noen år tilbake. Tror du kan ta det ganske så med ro... ) Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.