Gå til innhold

Hvor mye skal jeg grave i fortida?

Anbefalte innlegg

Gjest for@virra

Etter en lengre turbulent periode i ekteskapet ser det endelig ut til å roe seg ned.

Jeg vet med nesten 100% sikkerhet at mannen min har vært utro med en spesiell kvinne i denne perioden.Har aldri sett dem,men så mye signaler underveis sier dette.

Det er ikke noe som sier at dette skjer i dag.

Mannen min nekter plent om utroskap,-selvfølgelig.

Hvor mye skal jeg grave i fortida omkring dette?

Jeg føler at jeg ikke får fred før alt er på "bordet"....

...men vil jeg få det bedre hvis alt kommer fram?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183279-hvor-mye-skal-jeg-grave-i-fortida/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Litt hemmelig :P

Tror ikke du vil få det noe bedre, så lenge mannen din ikke vil snakke om det, og legge absolutt alle kort på bordet... Det er i alle fall min erfaring... Jeg kan stille så mange spørsmål jeg bare orker, og hvis han mot formodning svarer, så kommer jeg bare på flere spørsmål jeg har lyst å stille, noe som bare gjør han mer irritert... *sukke*

Gjest rosa73

Skjønner deg godt. Jeg hadde ikke klart å gå videre før alt var på bordet, som du sier. Hvis du er helt sikker kan han vel ikke nekte så overbevisende? Hvis ikke han kan vise deg såpass respekt at han ikke lyger for deg ville jeg satt kniven på strupen og gitt ham et ultimatum.

Men det er meg altså.. Du må gjøre som du føler for.

Gjest fortid er uhensiktsmessig tankearbeid

Hvis du har bestemt deg for hva som er fakta og fakta er noe annet?

Hvis han "gir seg" for å få fred uten at han har vært utro, hva oppnår du da?

Hvis han ikke har vært utro og holder fast ved det, kan du endre på din forutinntatte mening?

Gjest snakk med noen

Du kan be om en samtaletime hos en familierådgiver, slik at du får sortert ut disse følelsene hos en utenforstående. Kommer dere frem til at du bør få med deg mannen din til en samtale for at du skal greie å gå videre i forholdet, så kan det være en løsning. men kanskje trenger bare du en samtale først, for dereter å snakke med mannen din om det.

Etter en samtale hos terapeuten kan du på en ryddigere måte snakke med mannen din om det du tenker, du kan si hva di bærer på, og at du ønsker å gå videre.

Mannen din må jo få vite hva du er redd for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...