meimei Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det er forslag om nye opptaksregler for å få barnehageplass i Bergen, der dato foreldrene søker skal være (nesten) eneste kriterie for plass. Her vil adopterte havne helt sist i køen, dersom kommunen ikke innfører egne regler for denne gruppen. Jeg oppfordrer derfor alle som ønsker barnehageplass for sine adopterte barn om å melde denne problemstillingen inn for Bergen kommune! JEG betalte i dag min siste barnehagegiro, og fra høsten har jeg tre skolebarn - så dette gjelder ikke lenger for meg! http://www.bt.no/lokalt/bergen/article364811 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det er utrolig så fort tidnen går, er det litt vedmodig å få så store barn? Lykke til med høstens skolestart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meimei Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Det er utrolig så fort tidnen går, er det litt vedmodig å få så store barn? Lykke til med høstens skolestart. Litt vedmodig, men aller mest deilig! Er i en velsignet mellomperiode, ferdig med nattevåk og ennå fri fra utagerende tenåringer. Men det siste nærmer seg faretruende, så det gjelder å nyte dagen ..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.