Gå til innhold

Flere med LID 16. februar?

kinaputten

Anbefalte innlegg

kinaputten

Vi fikk endelig beskjed om LID igår og den magiske datoen ble 16. februar! Er det noen fler med ca. samme dato? Bortsett fra deg, Svanse ;o)

Kunne värt moro å blitt litt kjent för vi drar på tur sammen! Vi bruker AF.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hi (sorry for the English) we are LID Jan 26 and also with AF if the months continue to be split we will travel together:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

agj1365380853

Hei

Vi har LID 23.februar. Vi har ei jente fra Kina på 3,5 år som skal være med på hentereisen. Vi bruker AF. Hyggelig med kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På`en igjen...

Hei

Vi har LID 23.februar. Vi har ei jente fra Kina på 3,5 år som skal være med på hentereisen. Vi bruker AF. Hyggelig med kontakt.

Hei - er du den jeg tror ? Kom du hjem sammen med oss 29/1-03 og er mammaen til M?

mvh mammaen til S

Ps - og jeg kjenner Kinaputten !

Mvh

Ps vi har forøvrig LID 3/12 (forøvrig samme som tildelingsdatoen i 2002...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mabe1365380851

Så flott, samme LID som oss. Vi bruker også AF. Forløpig kjenner vi ingen her, så det hadde vært hyggelig om noen ønsker å ta kontakt. Mailadressen min er :

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har LID 28 februar. Det kommer an på når "cuten" går den måneden - kan hende vi skal reise sammen.

Vi skal reise med minst 2 barn (14 og 3 år) - kanskje 3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kinaputten

Så flott at vi er såpass mange, vet til og med om tre par til som jeg har jevnlig kontakt med!

Unidad: Deg kjenner jeg vel fra FUB?

Hvis dere vil skrive en mail til meg, er adressen [email protected]!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kinaputten

Så flott, samme LID som oss. Vi bruker også AF. Forløpig kjenner vi ingen her, så det hadde vært hyggelig om noen ønsker å ta kontakt. Mailadressen min er :

[email protected]

Du har mail! ;o)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kinaputten

Hei

... også ser det ut som vi har felles kjente i På'en igjen også?

Ta gjerne kontakt med meg på [email protected],gleder meg til å bli kjent med deg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kinaputten

Hi (sorry for the English) we are LID Jan 26 and also with AF if the months continue to be split we will travel together:)

Hi!

English is fine! I know two other couples with LID January 31th. If you wishes to contact me, my e-mail-adress is [email protected]!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Vi har også fått LID

16 februar, og bruker AF....så dette er spennende. Kansje det blir tur sammen på oss.

Vi hører gjerne fra dere.

Vår epost er:

[email protected]

Ha det fint så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...