Gå til innhold

Kjærlighet ved første blikk


Gjest love is in the air

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sinai

Jeg og samboeren møttes en kveld, og der og da visste jeg at jeg hadde fått meg en bestevenn. Vi var sammen døgnet rundt de tre neste dagene, og fant fort ut at det måtte bli noe mer. nå har vi vært sammen i seks år, så jeg har tro på kjærlighet ved første blikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest love is in the air

Jeg og samboeren møttes en kveld, og der og da visste jeg at jeg hadde fått meg en bestevenn. Vi var sammen døgnet rundt de tre neste dagene, og fant fort ut at det måtte bli noe mer. nå har vi vært sammen i seks år, så jeg har tro på kjærlighet ved første blikk :)

Smidde du mens jernet var varmt?

Hvor fikk du motet fra?

Var det sånn at du bare følte det? Hvordan følte du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sinai

Smidde du mens jernet var varmt?

Hvor fikk du motet fra?

Var det sånn at du bare følte det? Hvordan følte du det?

Smidde du mens jernet var varmt? Ja, jeg hadde kun èn sjangse. Hadde jeg ikke tatt den ville vi nok alldri sett hverandre mer.

Hvor fikk du motet fra? Jeg var ikke helt edru den kvelden, så jeg var nok ikke spesielt beskjeden. Dagen etter var det litt værre, men jeg følte at vi hadde kjent hverandre lenge. Vi slappet av sammen.

Var det sånn at du bare følte det? Hvordan følte du det? Det føltes veldig riktig å være sammen og når vi pratet fant vi ut at vi hadde mye til felles. Men jeg var ikke sikker på at det ville vare, jeg bare tenkte at nå har jeg det bra, vi må være sammen så lenge denne gode følelsen varer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Montass

jeg her opplevd det ja. Jeg tror på kjærlighet ved første blikk. De som sier slikt ikke går, har ikke opplevd det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lissemor

jeg her opplevd det ja. Jeg tror på kjærlighet ved første blikk. De som sier slikt ikke går, har ikke opplevd det!

Ja det har jeg.Det resulterte i at jeg gikk fra faren til min datter,men det varte bare et år ca.Mannen viste seg å være psykopat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå tror jeg på det for jeg traff kjæresten min for 6 uker siden og det sa bare PANG!

Og nå er vi i skyene begge 2.

Men det var ikke det da jeg traff min forhenværende for 15 år siden, men vi holdt nå ut i 14 år for det, så inntil for 6 uker siden hadde jeg ikke trua på det...deilig å få det motbevist! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest love is in the air

Ja det har jeg.Det resulterte i at jeg gikk fra faren til min datter,men det varte bare et år ca.Mannen viste seg å være psykopat.

Men det var kjærlighet?

Elsker du han fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest love is in the air

Ja-kjærlighet ved første blikk tror jeg på!

Har opplevd den også! Men evig kjærlighet var det ikke :)

Da hjelper det jo ikke så mye..

Det jeg tenker på er kjærlgieht ved første øyekast som varer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest apekatt 25

Ja-kjærlighet ved første blikk tror jeg på!

Har opplevd den også! Men evig kjærlighet var det ikke :)

Ja, har opplevd det,men det varte ikke i mer enn 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg reformulere:

Har du opplevd kjærlighet ved første øyekast - som varer?

Ja. For 15 år, 1 mnd og 4 dager siden. ;-) Dagen etter var vi et par og har vært sammen siden.

I begynnelsen av nov venter vi vårt 8. barn og i mellomjula feirer vi 15 års bryllupsdag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest love is in the air

Ja. For 15 år, 1 mnd og 4 dager siden. ;-) Dagen etter var vi et par og har vært sammen siden.

I begynnelsen av nov venter vi vårt 8. barn og i mellomjula feirer vi 15 års bryllupsdag. :-)

Du kødder nå?

8 barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. For 15 år, 1 mnd og 4 dager siden. ;-) Dagen etter var vi et par og har vært sammen siden.

I begynnelsen av nov venter vi vårt 8. barn og i mellomjula feirer vi 15 års bryllupsdag. :-)

Oj - enda ett på vei?

Gratulerer så mye! Nå begynner det å bli mange rundt bordet ...

Lykke til!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...