Gå til innhold

Er det noen Kinarykter ute nå?? Hjelp!!

anyn

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli passelig desperat - er det noen som har noen nye rykter om tildeling fra Kina????!

Jeg har ikke tilgang på noen yahoo - så jeg er takknemlig for alt nå. Har LID 8 nov, og nå begynner snart "riene"...

Lengtende hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ikke noe flere rykter til nå idag nei. Kommer sikkert mer i løpet av dagen.

Hva forening adopterer du via da?

Vi har også LID 08.november, via VB.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest APC-leser

Ser ut som det begynner å skje noe snart i USA. Her er de siste ryktene fra yahoo (APC):

1)

I have just read from a spanish agency that they are expecting their referrals

From October

21 to Nov 19 !!!

Fernando (Spain)

2)

Our SW called today to let us know that they are expecting to receive

the referrals any day now.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det begynner å skje noe snart i USA. Her er de siste ryktene fra yahoo (APC):

1)

I have just read from a spanish agency that they are expecting their referrals

From October

21 to Nov 19 !!!

Fernando (Spain)

2)

Our SW called today to let us know that they are expecting to receive

the referrals any day now.

Tusen takk skal du ha! Det hjalp på vitebegjæret, men strutsene ble til elefanter i magen.....

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ikke noe flere rykter til nå idag nei. Kommer sikkert mer i løpet av dagen.

Hva forening adopterer du via da?

Vi har også LID 08.november, via VB.

MVH

Ja, prøver å smøre meg med mer tålmodighetskrem, men tuben er nå snart tom....

Vi er i AF, og det er vårt første barn, så nervene ligger snart utenpå. Selv om jeg selv synes jeg er ganske så rolig og behersket her jeg er på jobb (selv om jeg er inne vært 5 min på DOL for å sjekket, og mobilen er i lommen hele tiden, også på do....)

LOL

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i AF, og det er vårt første barn, så nervene ligger snart utenpå. Selv om jeg selv synes jeg er ganske så rolig og behersket her jeg er på jobb (selv om jeg er inne vært 5 min på DOL for å sjekket, og mobilen er i lommen hele tiden, også på do....)

LOL

Hilsen

Rolig og behersket ja! Det er bare utenpå! Vi har LID 12.nov. og venter vårt første. Vi bruker også AF. Da skal vi sikkert reise sammen... Moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LOL

Hilsen

Rolig og behersket? Hva er det nå det er igjen?

* Løper ut for å mate sommerstrutsene i magen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig og behersket ja! Det er bare utenpå! Vi har LID 12.nov. og venter vårt første. Vi bruker også AF. Da skal vi sikkert reise sammen... Moro!

Ja, det er bare utenpå......

Det er en litt spesiell kribling i kroppen nå som jeg vet at tildeling nærmer seg, og at vi endelig skal få et bilde å forholde oss til (+mer).

Ja vi kommer nok til å reise sammen! Det blir flott! Hvor bor dere? Vi bor på Østlandet, Skiområdet.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bare utenpå......

Det er en litt spesiell kribling i kroppen nå som jeg vet at tildeling nærmer seg, og at vi endelig skal få et bilde å forholde oss til (+mer).

Ja vi kommer nok til å reise sammen! Det blir flott! Hvor bor dere? Vi bor på Østlandet, Skiområdet.

Hilsen

Vi bor i Trøndelag. Et stykke unna, men moro at vi er flere allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn fra Stavanger

Fra APC 18.05.05. (Kilde ikke oppgitt i mail): "I just heard that referrals are to be mailed out by Friday and received next week. "

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...