anyn Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Nå begynner jeg å bli passelig desperat - er det noen som har noen nye rykter om tildeling fra Kina????! Jeg har ikke tilgang på noen yahoo - så jeg er takknemlig for alt nå. Har LID 8 nov, og nå begynner snart "riene"... Lengtende hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei! Ikke noe flere rykter til nå idag nei. Kommer sikkert mer i løpet av dagen. Hva forening adopterer du via da? Vi har også LID 08.november, via VB. MVH 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest APC-leser Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ser ut som det begynner å skje noe snart i USA. Her er de siste ryktene fra yahoo (APC): 1) I have just read from a spanish agency that they are expecting their referrals From October 21 to Nov 19 !!! Fernando (Spain) 2) Our SW called today to let us know that they are expecting to receive the referrals any day now. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyn Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Ser ut som det begynner å skje noe snart i USA. Her er de siste ryktene fra yahoo (APC): 1) I have just read from a spanish agency that they are expecting their referrals From October 21 to Nov 19 !!! Fernando (Spain) 2) Our SW called today to let us know that they are expecting to receive the referrals any day now. Tusen takk skal du ha! Det hjalp på vitebegjæret, men strutsene ble til elefanter i magen..... Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyn Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Hei! Ikke noe flere rykter til nå idag nei. Kommer sikkert mer i løpet av dagen. Hva forening adopterer du via da? Vi har også LID 08.november, via VB. MVH Ja, prøver å smøre meg med mer tålmodighetskrem, men tuben er nå snart tom.... Vi er i AF, og det er vårt første barn, så nervene ligger snart utenpå. Selv om jeg selv synes jeg er ganske så rolig og behersket her jeg er på jobb (selv om jeg er inne vært 5 min på DOL for å sjekket, og mobilen er i lommen hele tiden, også på do....) LOL Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol05 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ja, prøver å smøre meg med mer tålmodighetskrem, men tuben er nå snart tom.... Vi er i AF, og det er vårt første barn, så nervene ligger snart utenpå. Selv om jeg selv synes jeg er ganske så rolig og behersket her jeg er på jobb (selv om jeg er inne vært 5 min på DOL for å sjekket, og mobilen er i lommen hele tiden, også på do....) LOL Hilsen Rolig og behersket ja! Det er bare utenpå! Vi har LID 12.nov. og venter vårt første. Vi bruker også AF. Da skal vi sikkert reise sammen... Moro! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ja, prøver å smøre meg med mer tålmodighetskrem, men tuben er nå snart tom.... Vi er i AF, og det er vårt første barn, så nervene ligger snart utenpå. Selv om jeg selv synes jeg er ganske så rolig og behersket her jeg er på jobb (selv om jeg er inne vært 5 min på DOL for å sjekket, og mobilen er i lommen hele tiden, også på do....) LOL Hilsen Rolig og behersket? Hva er det nå det er igjen? * Løper ut for å mate sommerstrutsene i magen* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyn Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Rolig og behersket ja! Det er bare utenpå! Vi har LID 12.nov. og venter vårt første. Vi bruker også AF. Da skal vi sikkert reise sammen... Moro! Ja, det er bare utenpå...... Det er en litt spesiell kribling i kroppen nå som jeg vet at tildeling nærmer seg, og at vi endelig skal få et bilde å forholde oss til (+mer). Ja vi kommer nok til å reise sammen! Det blir flott! Hvor bor dere? Vi bor på Østlandet, Skiområdet. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol05 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ja, det er bare utenpå...... Det er en litt spesiell kribling i kroppen nå som jeg vet at tildeling nærmer seg, og at vi endelig skal få et bilde å forholde oss til (+mer). Ja vi kommer nok til å reise sammen! Det blir flott! Hvor bor dere? Vi bor på Østlandet, Skiområdet. Hilsen Vi bor i Trøndelag. Et stykke unna, men moro at vi er flere allikevel... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn fra Stavanger Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Fra APC 18.05.05. (Kilde ikke oppgitt i mail): "I just heard that referrals are to be mailed out by Friday and received next week. " Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.