Gå til innhold

vondt i lymfene, kvalm, svimmel


h20

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilken sykdom jeg har fått. Begynte med at jeg hadde vondt rundt i halsen/nakken. Trodde det bare var musklene som var ømme, men så gikk det to dager og det har bare blitt værre, nå har jeg funnet ut at det må være lymfene i halsen som gjør vondt. Det er så ille at det er vondt å snu hodet og jeg sover ikke. Er også svimmel og kvalm, akkurat som jeg får for lite blod i hodet, spesielt hvis jeg står lenge, og særlig om morgenen. Jeg får også feber av og til, og nå har det begynt å gjøre vondt ut mot ørene og litt i mandlene. Er det noen som aner hva dette kan være? Tror det ligner på kyssesyke-symptomer, men kan det være noe annet? Har ikke gått til lege ennå, men trur eg drar på legevakten hvis eg blir dårligere nå.. Vil bare vite om det kan være noe annet en kyssesyken og om det alltid må tas antibiotika hvis lymfene viser sykdomstegn/infeksjon. Har ingen ytre sår/infeksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ørebetennelse og bihuleplager?

(behandles som oftest ikke med antibiotika)

Uansett - om du er veldig plaget/ bekymret kan det være fornuftig å oppsøke lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ligner kyssesyken. Gå til lege og få en diagnose. Hvis du har kyssesyken skal du ta det med RO! Hvis du trener e.l. bør du holde en pause til du vet hva dette er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...