Gå til innhold

Sukk......


latinomama

Anbefalte innlegg

.....nå er jeg litt oppgitt. Først blir saken vår "forlagt" i bufetat reg. øst, slik at vi blir godkjent en måned "for sent". Nå har de glemt oss igjen og ikke sendt saken videre til AF.

Er det virkelig slik at man må sitte på skulderen til offentlige etater og passe på at jobben blir gjort.....?

Sukk igjen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjedelige greier, og det skal da virkelig ikke være slik at vi må passe på at de gjør jobben sin.Normalt går det jo bra, og bra er det jo at du faktisk har fulgt med dem ellers kunne det vel har tatt lenger tid. Håper det går bedre og raskere resten av prosessen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært så uheldige dere skal være da!! :-(

Måtte oversettelse og legalisering gå styggfort slik at dere snart får papirene av gårde til Colombia igjen :-)

Intet nytt under solen her i Stavanger. Vi venter, venter og atter venter. Og tålmodighet er ingen dyd vi besitter lengre...

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et surr dere har hatt da!

Nå får vi håpe alt går på skinner videre. Hvordan går det med papirinnsamlingen? Mye som gjenstår?

Koselig at dere også denne gangen ligger ganske likt med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUFF og HUFF,,, det skal ikke være mulig at man skal måtte purre på de unødvendig som dette egentlig er.. Å glemme en gang er akseptabelt (under tvil), men 2 ganger!!

Håper at det nå går mot kortere ventetid i Colombia..

Fatt mot,.. det blir barn til slutt.. ( en fattig trøst kanskje)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff. Snakk om uflaks da.

Jeg er glad det ikke er meg, de kunne bare sendt de snille mennene med hvite frakker for å hente meg hvis noe sånt hadde skjedd med vår sak.

Håper inderlig at dere iallefall havner i den korte enden av skalaen når det gjelder venting i resten av prosessen i allefall.

Lykke til!

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De rota bort vår søknad også og hadde jeg ikke ringt og spurt hvordan saken lå an, så hadde vi vel ikke vært godkjente ennå...

Og når de vel hadde godkjent oss, så greide de å skrive feil i godkjennelsen. Tok tre uker å få ny... *oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De rota bort vår søknad også og hadde jeg ikke ringt og spurt hvordan saken lå an, så hadde vi vel ikke vært godkjente ennå...

Og når de vel hadde godkjent oss, så greide de å skrive feil i godkjennelsen. Tok tre uker å få ny... *oppgitt*

Men til slutt så endte prosessen i verdens søteste gullklump! Det er vel trøsten for oss alle ;)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...