Gå til innhold

Ut på byen lørdag

Anbefalte innlegg

Gjest Askepottt
Skrevet

Er nesten aldri ute lenger men nå er det jenteparty og ut på byen i Oslo.

Så kommer de store kvaler igjen da... HVA SKAL JEG HA PÅ MEG????

Vi er en jentegjeng fra 30 til 40 år, skal antageligvis på en av barene på Grunerløkka eller i sentrum et eller annet sted... Harrys, Fridays eller lignende...

Hva går man med ute for tiden da? Er det bare olabukser og topp, eller sorte bukser topp og dressjakke? (blir det for stivt kanskje? Olabukse, topp og en dressjakke kanskje? Hva slags topp? med stropper? t-skjorte lignende eller what?

Jeg har ikke peiling lenger, kan noen være så snille å hjelpe meg?

Hva har DU på deg på byen? Og hvis du er gutt, hva synes du er finest på en jente du ser på byen?

Skrevet

I Oslo kan du gå i nøyaktig hva du vil, naturligvis hvis vi snakker om normale, anstendige klær, uten å skille deg ut.

Hva jeg foretrekker kommer litt an på hvordan du ser ut, men hvis du kler et trangt miniskjørt (ned til knærne eller litt over), så synes jeg det er uhyre sexy.

Gjerne med litt høye støvletter og en topp som står til resten.

Gjest Askepottt
Skrevet

I Oslo kan du gå i nøyaktig hva du vil, naturligvis hvis vi snakker om normale, anstendige klær, uten å skille deg ut.

Hva jeg foretrekker kommer litt an på hvordan du ser ut, men hvis du kler et trangt miniskjørt (ned til knærne eller litt over), så synes jeg det er uhyre sexy.

...ser for meg Julia Roberts i "Pretty Women" ;-)

Forresten så har omtrent samme hår som hun hadde i filmen og like tynn bare litt lavere... så egentlig så ser jeg ikke så værst ut! ;-)

Meeen tror ikke det blir miniskjørt på meg gitt.. er for feig for det.

Takk for innspillet! :-)

Skrevet

Du kan gå i akkurat hva du vil (utenom joggedress og parkdress og slikt, da), så velg det du føler deg best i.

Om du er jeansjente, tar du et par velsittende jeans og en kul topp.

Liker du å pynte deg litt mer, kan du trygt ta på skjørt.

Skrevet

...ser for meg Julia Roberts i "Pretty Women" ;-)

Forresten så har omtrent samme hår som hun hadde i filmen og like tynn bare litt lavere... så egentlig så ser jeg ikke så værst ut! ;-)

Meeen tror ikke det blir miniskjørt på meg gitt.. er for feig for det.

Takk for innspillet! :-)

Da ville jeg dratt på meg et par jeans og en eller annen topp eller en skjorte, eventuelt en genser.

Men du vet mye bedre enn folk her hva du føler deg komfortabel i, og du har helt sikkert god nok dømmekraft til avgjøre selv hva du kler. :)

Skrevet

Plump, med andre ord?

Skrevet

Jeans eller annen lekker bukse + litt hæler. Oventil går vel det meste, såfremt du ikke lar brystene velte fram ved alle anledninger.

Skrevet

Nja...Synes du skal velge det du føler deg komfortabel i. Bare pass på at det er lårkort og trangt. Og husk nettingstrømper! :-D

Gjest skraldepande
Skrevet

Nja...Synes du skal velge det du føler deg komfortabel i. Bare pass på at det er lårkort og trangt. Og husk nettingstrømper! :-D

Trodde det var naken med en ølkasse i hånda som var moten i år? Det tiltrekker kåte og tørste menn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...