Gå til innhold

Gode dresser

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Har en 1 klassing jeg gjerne ville hatt en god dress, på lik linje med tråen under ang sko...

Noen med anbefalinger her...

Reima er ikke aktuelt, for det første er den for dyr og for det andre er jeg ikke fornøyd med den!!!!!!!

Skrevet

Catch har helt greie bobledresser med bevernylon utenpå, de koster 249,-.

Syns det er helt greie dresser, barna sliter de ut iløpet av året og vi kjøper nye dresser neste høst med god samvittighet.

Skrevet

Bare et tips uansett hva du kjøper: Pass på at den er vid nok i buksebeina. Jeg kjøpte en billig dress på Bogerud som var veldig vanskelig for 1. klassingen å få av uten at den vrengte seg, og da er det verre å få den på seg neste gang de skal ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...