Gå til innhold

16-åring som sover med faren


Gjest !@@@@¤#

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søstera mi sov sammen med min mor i dobbeltsenga helt til hun flyttet ut 19 år. Selvfølgelig ikke hver natt, men som regel gjorde hun det.

Hvis jenta føler seg utrygg med å sove alene, ser jeg ikke noe fælt i at hun kan sove ved siden av faren. Regner med at hvis ting ikke var som de skulle (som du kanskje er engstelig for), ville det ikke kommet ut at hun sov sammen med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest !@@@@¤#

hvordan vet du dette da? Faren eller datteren som har sagt det? Det høres jo i første omgang litt rart ut

Jeg bodde med faren før, jeg så et bilde på data'en hans av henne i sengen, og da fortalte han at hun sov der av og til hvis hun var redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Jeg bodde med faren før, jeg så et bilde på data'en hans av henne i sengen, og da fortalte han at hun sov der av og til hvis hun var redd.

vanskelig å si. Siden hun bor aleine med faren så kan det jo være at han er en slags "mor" for henne. Vi vet jo ikke hva slags oppvekst hun har hatt, og hvorfor hun er redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vanskelig å si. Siden hun bor aleine med faren så kan det jo være at han er en slags "mor" for henne. Vi vet jo ikke hva slags oppvekst hun har hatt, og hvorfor hun er redd.

Som en slags mor for henne?

Hahahahaha, det er noe av det teiteste jeg har lest. Fedre er fedre og mødre er mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en slags mor for henne?

Hahahahaha, det er noe av det teiteste jeg har lest. Fedre er fedre og mødre er mødre.

Jeg vet faktisk om flere mødre som må være både far og mor for sine barn, hvorfor skulle ikke denne faren kunne være "som en mor" for sin datter? Merk: ikke "være mor", men "fungere som mor".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Som en slags mor for henne?

Hahahahaha, det er noe av det teiteste jeg har lest. Fedre er fedre og mødre er mødre.

som pås skriver, har du ikke hørt uttrykket om å være både mor og far for ungen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg vet faktisk om flere mødre som må være både far og mor for sine barn, hvorfor skulle ikke denne faren kunne være "som en mor" for sin datter? Merk: ikke "være mor", men "fungere som mor".

Har vel ikke så mye å si om han "er som en mor" eller om han "er som en far". Høres ut som en ansvarsfull forelder som tar jenta på alvor når hun er redd. Selvfølgelig kan det være ting som foregår som ikke er som de burde være, men det kan det jo være alle plasser.

Ikke noe galt i å sove i samme seng som pappaen, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig at barn kommer oppi foreldrenes seng når de er redde. 16-åringer er fremdeles barn og skal få lov til å være det. De stiller gjerne krav om å bli behandlet som voksne, men glemmer det når de er redde;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest rosa rugosa

UANSETT ER DET PAPPAS OPPGAVE Å VÆRE DEN SOM SØRGER FOR AT INGENTING HENDER SOM IKKE SKAL HENDE MELLOM FAR OG DATTER. NÅR MANNEN MIN ER BORTE FLYTTER MIN 13ÅRIGE DATTER INN, OG MIN 6 ÅRIGE SØNN. MIN 16ÅRING SYNS DET BLIR FOR KLAMT MED SÅ MYE KOS, OG DET ER JO GREIT DA. BARN SIER IFRA OG VI MÅ HØRE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Skubidua

16-åringer skal ikke trøstes ved å ligge i pappas seng, ei heller mammas slik jeg ser det. 16-åringer kan trøstes og gjøres trygge ved prat og nærhet f.eks. på deres eget rom. 16-åringer er store mennesker som ikke skal ligge i pappas eller mammas seng. Det anser jeg som innlysende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UANSETT ER DET PAPPAS OPPGAVE Å VÆRE DEN SOM SØRGER FOR AT INGENTING HENDER SOM IKKE SKAL HENDE MELLOM FAR OG DATTER. NÅR MANNEN MIN ER BORTE FLYTTER MIN 13ÅRIGE DATTER INN, OG MIN 6 ÅRIGE SØNN. MIN 16ÅRING SYNS DET BLIR FOR KLAMT MED SÅ MYE KOS, OG DET ER JO GREIT DA. BARN SIER IFRA OG VI MÅ HØRE.

Hva med å skru av caps-lock?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest rosa rugosa

Hva med å skru av caps-lock?

for din skyld har jeg endelig skrudd av caps-locken.

men du- hva med å skaffe deg noe annet å gjøre. dumt å bruke tida på denne siden om dette er det DU har å melde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...