naktros Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hva gjør man for at de ikke skal vokse seg så kjempehøye får de springer ut? 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Ja, det har jeg lurt på også!! Stilken er jo nesten en meter høy før den springer ut... Giraff-blomst ass! 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Ja, det har jeg lurt på også!! Stilken er jo nesten en meter høy før den springer ut... Giraff-blomst ass! Hahaha! 0 Siter
nitni Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Kanskje den har for mye varme og lite lys? 0 Siter
tuss&troll Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg mener å ha hørt at den må ikke få så mye vann ..... men generasjonen over oss vet nok bedre :-) Eller butikken du kjøper blomsten i. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Leste et sted at den nesten ikke skal ha noe lys før den begynner å springe ut. 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 http://www.hushjemhage.no/hjem/planter_amaryll.htm 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 http://www.hushjemhage.no/hjem/planter_amaryll.htm ..for en genial side! ) 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Leste et sted at den nesten ikke skal ha noe lys før den begynner å springe ut. Jeg har satt min i en mørk og sval bod fordi den ble lang. Vil den springe ut selv om den står der inne, tror du? Eller må den ut i stua for å komme? Den er passe lang nå, men ikke blomst ennå. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg har satt min i en mørk og sval bod fordi den ble lang. Vil den springe ut selv om den står der inne, tror du? Eller må den ut i stua for å komme? Den er passe lang nå, men ikke blomst ennå. Det vet jeg ikke. Husker ikke helt hva det sto det jeg leste, og heller ikke hvor jeg leste det. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Litt kjølig og lite vann! Ettersom jeg er en sånn som ikke orker å løpe ut i boden med blomstene hver kveld, satser jeg heller på lite vann, og det har funket bra! mvh 0 Siter
morsan Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 ..for en genial side! ) utrolig hva man kommer over ved å google "amaryllis"! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.