Gå til innhold

2 mnd siden

Anbefalte innlegg

I dag er det 2 mnd siden jeg hoppet i badekaret og riene virkelig satte i gang.

Kl. 19.10 i kveld er det 2 mnd siden lillebror kom ut - verdens nydeligste lille gutt.

I dag har vi vært på helsestasjonen for å veie og måle. Han var 6740 gram og 59 cm lang. Han er god og lubben, og smiler med hele kroppen. Han prøver alt han kan å le, men det er ikke så lett - så det blir ofte bare et slags grynt. Men jeg forstår!!!

Nettene har vært så som så. Han er en liten natterangler som gjerne er våken til både 01 og 02. Men natten som var, da sovnet han 21.30 og sov til 03. Så spiste han og sov til 07.30. Slik vil vi det skal fortsette!!!

Storesøstrene, som jeg var redd skulle bli sjalu, er bare herlige. De forguder lillebroren sin og kan ikke få kost ham nok. De slåss om å stelle ham og holde ham.

Jeg er så utrolig heldig som har fått 3 flotte og friske barn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209581-2-mnd-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...