Gå til innhold

Ekskjæresten hennes


Gjest mann1976

Anbefalte innlegg

"som senere kanskje viser seg å være vaskehjelp? Grøss og gru!"

De mest iherdige vaskehjelpene kan faktisk tjene mer enn både ingeniører og andre :-)

"..........................................."

Jo, men _høyere_utdannelse_ trenger de jo ikke, må vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 215
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    66

  • Glimtipper

    43

  • Maggi

    26

  • fei1365380229

    14

Mest aktive i denne tråden

Jo, men _høyere_utdannelse_ trenger de jo ikke, må vite ;)

Det er sant - men penger er jo alt, ikke sant? :-)

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant - men penger er jo alt, ikke sant? :-)

"..........................................."

Status er alt, og er dessverre også penger avgjørende. Men har du tjent deg rik på å svindle gamle damer, så vil det neppe høyne statusen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status er alt, og er dessverre også penger avgjørende. Men har du tjent deg rik på å svindle gamle damer, så vil det neppe høyne statusen din.

Sant. Men de damene man drar dryppende våte hjem til penthouse-leiligheten på Aker Brygge trenger jo ikke vite hvor man har fått pengene fra :-)

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant. Men de damene man drar dryppende våte hjem til penthouse-leiligheten på Aker Brygge trenger jo ikke vite hvor man har fått pengene fra :-)

".............................................."

Hehe. Men det er ikke status, det er bare hvor mye drag du har på damene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Men det er ikke status, det er bare hvor mye drag du har på damene ;)

Jo, men hvis man omgir seg med nok av planende damer, sportsbiler og dyre utesteder, så skaper man jo en status av et slag :-)

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er klart. En jus-professor er vel sjelden like "morsom" som en sykepleier, selv om begge har "høyere utdannelse" :-)

"..............................................."

Jus-professorer kan være veldig morsomme, de, man må bar være jurist for å forstå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det er dumt? Ærlig talt - det er som å gå rundt og skryte av du er noe / har gjort noe som hundretusener andre også er/har gjort.

"............................................"

http://www.gullsmeddahlsveen.com/13.html

Mannen min har denne :o) Hvis du får den opp linken riktig da. NTH-ringen. Jeg syns den er fin jeg.

Hvorfor ha giftering forresten, det er jo også å skryte av ting millioner av mennesker har gjort før deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart. En jus-professor er vel sjelden like "morsom" som en sykepleier, selv om begge har "høyere utdannelse" :-)

"..............................................."

Jeg skjønner ikke hvordan du kan argumentere mot at mann1976 ikke bør skrive i innlegget sitt at han har høyere utdannelse. Du skriver jo selv om dine stereotype oppfatninger av enkelte yrkesgrupper.

Jeg syns som regel det er "litt" vesentlig fordi det sier noe om personen, men selvfølgelig ikke alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er det sant? Så man kan ta et lite daffeår på psykologi etter videregående, og vips så har man høyere utdanning? Latterlig. Hah, jeg har høyere utdanning allerede jeg da!

Jeg er en ung kvinne med høyere utdanning og en flott kjæreste.

Haha.

Ps. Tviler ikke på at menn trives på sykepleierfester... stereotypen min befatter jo også sykepleierene som søte, sexy, uskyldige og snille. Men kanskje ikke danse-på-bordet-slå-seg-på-knærne-morsomme =)

"Ps. Tviler ikke på at menn trives på sykepleierfester... stereotypen min befatter jo også sykepleierene som søte, sexy, uskyldige og snille. Men kanskje ikke danse-på-bordet-slå-seg-på-knærne-morsomme =)"

Haha, da tror jeg du har misforstått litt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Det første jeg lurte på var: Hva i all verden har det at du har "høyere utdannelse" med saken å gjøre? Du og millioner av andre?

"............................................."

Nå syntes jeg at du er smålig, Prozak (og Glimmertipper også for den del).

Han skriver at han har høyere utdannelse for å gi oss et raskt bilde av hvem han er - for å si noe om at han er en person som makter og mestere noe, men som LIKEVEL er sjalu.

Det er jo klart at det å ha høyere utdannelse sier noe om en person!

Det sier noe om evne til å sette seg inn i komplekse problemstillinger og det sier noe om at man har hatt utholdenhet nok til å gjennomføre en krevende utdannelse. Det har da ingenting med latterlig "status- eller pengejag" å gjøre!?

Han forsøkte å gi oss noen knagger å henge ham opp på - si noe kort om seg selv. Og så setter dere igang med å rakke ned på hvor snobbete han er.

Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan du kan argumentere mot at mann1976 ikke bør skrive i innlegget sitt at han har høyere utdannelse. Du skriver jo selv om dine stereotype oppfatninger av enkelte yrkesgrupper.

Jeg syns som regel det er "litt" vesentlig fordi det sier noe om personen, men selvfølgelig ikke alltid.

"Du skriver jo selv om dine stereotype oppfatninger av enkelte yrkesgrupper."

Hvor?

Og ellers: Jeg ser personlig ikke det relevante i hvilken utdannelse denne perosnen har, i dette innlegget. Jeg har ikke argumentert for at vedkommende ikke skal få lov å skrive det - jeg synes bare det er litt fjollete, og gjør at man mistenker at vedkommende føler seg "bedre" eller annerledes på et vis.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syntes jeg at du er smålig, Prozak (og Glimmertipper også for den del).

Han skriver at han har høyere utdannelse for å gi oss et raskt bilde av hvem han er - for å si noe om at han er en person som makter og mestere noe, men som LIKEVEL er sjalu.

Det er jo klart at det å ha høyere utdannelse sier noe om en person!

Det sier noe om evne til å sette seg inn i komplekse problemstillinger og det sier noe om at man har hatt utholdenhet nok til å gjennomføre en krevende utdannelse. Det har da ingenting med latterlig "status- eller pengejag" å gjøre!?

Han forsøkte å gi oss noen knagger å henge ham opp på - si noe kort om seg selv. Og så setter dere igang med å rakke ned på hvor snobbete han er.

Makan!

Heh-heh...det det var så dumt og så stappfullt av tullete forestillinger at jeg orker ikke begi meg ut på noen diskusjon.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.gullsmeddahlsveen.com/13.html

Mannen min har denne :o) Hvis du får den opp linken riktig da. NTH-ringen. Jeg syns den er fin jeg.

Hvorfor ha giftering forresten, det er jo også å skryte av ting millioner av mennesker har gjort før deg.

Beklager, men da er mannen din fjollete (jeg burde ha skjønt det, iom. at du protesterte på at slike ringer er fjollete). Og nei - du kan selvfølgelig ikke sammenlikne det med giftering, som er et symbol på at man ikke er "tilgjengelig" for det annet kjønn.

Det er ikke _sikkert_ alle som går med slike ringer innbiller seg at de er noe utenom det vanlige, men det gir et krystallklart inntrykk av at man gjør det.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jus-professorer kan være veldig morsomme, de, man må bar være jurist for å forstå det.

Jo, selvfølgelig kan de det :-)

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syntes jeg at du er smålig, Prozak (og Glimmertipper også for den del).

Han skriver at han har høyere utdannelse for å gi oss et raskt bilde av hvem han er - for å si noe om at han er en person som makter og mestere noe, men som LIKEVEL er sjalu.

Det er jo klart at det å ha høyere utdannelse sier noe om en person!

Det sier noe om evne til å sette seg inn i komplekse problemstillinger og det sier noe om at man har hatt utholdenhet nok til å gjennomføre en krevende utdannelse. Det har da ingenting med latterlig "status- eller pengejag" å gjøre!?

Han forsøkte å gi oss noen knagger å henge ham opp på - si noe kort om seg selv. Og så setter dere igang med å rakke ned på hvor snobbete han er.

Makan!

Høyere utdannelse sier _ingenting_ om en person. Det er min mening. Jeg har møtt mange, mange idioter med høy utdannelse og utrolig mange intelligente, logiske, fine mennesker uten utdannelse.

Jeg opprettholder derfor min mening, at det er ganske så oppblåst å nevne det i en tråd om sjalusi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du skriver jo selv om dine stereotype oppfatninger av enkelte yrkesgrupper."

Hvor?

Og ellers: Jeg ser personlig ikke det relevante i hvilken utdannelse denne perosnen har, i dette innlegget. Jeg har ikke argumentert for at vedkommende ikke skal få lov å skrive det - jeg synes bare det er litt fjollete, og gjør at man mistenker at vedkommende føler seg "bedre" eller annerledes på et vis.

"............................................."

Er du veldig redd for at noen skal føle seg bedre enn noen andre eller? Kanskje du har et problem med din egen selvfølelse og at det er derfor du føler det sånn overfor andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann på 30 sprayprofil??

Hvorfor har du og kjæresten profiler på spray, om det betyr at du blir sjalu. Du kan vel ikke forvente at eksen ikke har gode minner. Du trodde sikkert ikke at hun var jomfru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du veldig redd for at noen skal føle seg bedre enn noen andre eller? Kanskje du har et problem med din egen selvfølelse og at det er derfor du føler det sånn overfor andre.

Nei, nå må du jaggu gi deg. Jeg har ikke nektet noen å gå rundt og definere seg selv og andre ut i fra utdannelse o.l. - jeg sier at jeg synes det er utrolig fjollete. Og det er også fjollete å bringe det frem i situasjoner hvor det er irellevant - det vitner om at man har et behov for å hevde seg ut i fra slike kriterier.

Er det umulig å akseptere at jeg synes det, uten å komme med tullete kvasi-tolkninger av mitt forhold og mine følelser overfor andre mennesker?

Og ellers - du vil fortsatt ikke svare på hvor jeg, etter din uttalelse, har fremmet stereotype oppfatninger om folk ut i fra utdannelse... (som ikke er åpenbart humoristisk ment)....?

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyere utdannelse sier _ingenting_ om en person. Det er min mening. Jeg har møtt mange, mange idioter med høy utdannelse og utrolig mange intelligente, logiske, fine mennesker uten utdannelse.

Jeg opprettholder derfor min mening, at det er ganske så oppblåst å nevne det i en tråd om sjalusi.

"Jeg opprettholder derfor min mening, at det er ganske så oppblåst å nevne det i en tråd om sjalusi."

Du skjønner - iom. at du og jeg mener det er fjollete, så betyr det åpenbart at vi selv har vanskelige følelser i forhold til oss selv, andre mennesker, og vår egen og andres utdannelse :-)

"..............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...