org Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Vet du hva som hadde skjedd hvis det hadde kommet tre vise kvinner i stedet for tre vise menn? De hadde spurt om veien, kommet fram i tide, hjulpet til ved fødselen, rengjort stallen, laget mat, brakt med seg praktiske gaver -- og det hadde vært fred på jorden! 0 Siter
Gjest drvalley Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 ...og vi hadde sluppet hele julestresset :-) 0 Siter
org Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Skrevet 11. desember 2005 ...og vi hadde sluppet hele julestresset :-) *S* 0 Siter
Noraførr Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Tror ikke at det engang ville ha stått tre vise kvinner ... bare at det kom tre kvinner - Det er nemlig bare menn som treger en ytterligere presisering *ler* ... Og vet du hva kvinnene ville ha sagt da de dro?!? - Så du de klærne de hadde - Tror Josef faktisk er arbeidsledig for tiden - Jomfru Maria - Jomfru og jomfru, Fru Blom ;o) fra 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Tror ikke at det engang ville ha stått tre vise kvinner ... bare at det kom tre kvinner - Det er nemlig bare menn som treger en ytterligere presisering *ler* ... Og vet du hva kvinnene ville ha sagt da de dro?!? - Så du de klærne de hadde - Tror Josef faktisk er arbeidsledig for tiden - Jomfru Maria - Jomfru og jomfru, Fru Blom ;o) fra Hehehe =) 0 Siter
org Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Skrevet 11. desember 2005 Tror ikke at det engang ville ha stått tre vise kvinner ... bare at det kom tre kvinner - Det er nemlig bare menn som treger en ytterligere presisering *ler* ... Og vet du hva kvinnene ville ha sagt da de dro?!? - Så du de klærne de hadde - Tror Josef faktisk er arbeidsledig for tiden - Jomfru Maria - Jomfru og jomfru, Fru Blom ;o) fra *nikker* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 He he..jeg sa den til kjæresten min, da sa han bare; "De hadde aldri kommet fram samlet fordi de hadde hata hverandre, de hadde baksnakket josef og maria osv" He he =) 0 Siter
tonie Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Hehe, den fikk jeg på sms her om dagen:-) Denne også: Har du hørt at Monica Kristensen Solås har fått ny jobb på nordpolen? Hun skal gå gjennom julenissens e-post. Festlig... 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 He he..jeg sa den til kjæresten min, da sa han bare; "De hadde aldri kommet fram samlet fordi de hadde hata hverandre, de hadde baksnakket josef og maria osv" He he =) )) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.