Gå til innhold

Troll?

Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke akkurat nå
Skrevet

Ja, giid. Dakal.

"....................................."

Nå har du virkelig sunket lavt. Alltid sett på deg som en av de heller seriøse her, men nå beviser du jo at du er langt fra det. Oppfører deg som en sutrete unge. Skjerp deg.

• Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

152

• ShitDiddelyDo

55

• Glimtipper

34

• mariaflyfly

32

Gjest sikkert ikke anonym for alle
Skrevet

Hvordan kan h*n klare det? De har jo ikke ip-adressen til pcen..

Man har da et brukernavn man logger seg på med uansett hvilket nick man skulle velge å bruke i innlegget. Er vel ikke noen hemmelighet at webmaster vet hvem du er uansett hvilket nick man bruker??

Gjest og lite behov for pauser
Skrevet

Hvor er sammenhengen?

utholdenhet

Skrevet

Simen, SSD og Prozak er ikke samme person nei, de er tre uavhengige individer.

Simen jobber fremdeles som webm. men det er flere webmastere.

Simen har vært her siden oppstarten av dol, han var masse inne på småprat og skravla, og kjente ***Gemini*** (og flere) personlig.

Det var en del doltreff i sin tid, og msnadresser har blitt utvekslet på snikksnakkforum, tidligere småprat, nå Ranglerne.

Ranglerforum ble opprettet da småprat ble stengt, der sitter de som sjefer selv og styrer over ip-adresser(som de sikkert kjenner igjen fra dol)

Sladrehank skal selv ha bank!

Dette blir nesten for dumt til at jeg bør kommentere det, men for å ha gjort det helt klart:

Jeg er IKKE webmaster lenger og har ikke vært det siden februar 2000.

Jeg er ALDRI på ranglere. (Jo forresten. Jeg har vært innom der et par-tre ganger for flere år siden).

Jeg bruker ALDRI msn. Jeg har faktisk disablet dritten fra PC'n min.

Det som er sant er at jeg kjente/kjenner flere av de "gamle" nickene personlig, bl.a. Gemini, Amiga, Vincent og en del andre. De eneste jeg har kontakt med nå er Dr. Anker og Amiga. Av naturlige grunner har jeg kun kontakt med Amiga på mail. Hun bor på Kanariøyene.

Jeg var aktiv på småprat og forum, jeg var på flere treff, tok både en og flere pils sammen med noen av og til, men det er mange år siden.

Skrevet

"Det var kanskje litt dumt sagt av meg. skal ikke bruke noe forum til sensitive spørsmål lengre."

Mens du er i gang, så må du passe på å ikke gå til legen med sensitive ting heller. Eller psykolgen. Eller presten. :-)

".............................................."

Du kan ikke sammenligne webmaster med leger, prester osv. Da forholder man seg til en person man vet hvem er. I dette tilfellet kan det være ubehagelig at man kan diskutere med webmaster uten å vite det, ikke så moro å tenke på at han da kan inneha mange sensitive opplysninger om en.

En annen ting er at det er lettere å bevise at det har foregått brudd på taushetsplikt begått av f eks lege.

Kanskje litt klønete forklart, men gir deg kredit for at du er smart nok til å skjønne hva jeg mener.

Gjest Det må jeg si
Skrevet

Gjør et lite forsøk allikevel:-)

...reagerte jeg på.

Skrevet

"Simen jobber fremdeles som webm. men det er flere webmastere"

Uhm...skrev ikke simen at han sluttet i 2000...?

"..............................................."

Var det det han skrev, then ok!

Jeg leste ikke den, gikk litt fort. Men uansett så er det jo ikke Simen det her var snakk om øverst da, det var en annen webmaster, som du vet så altfor godt! Du, som er i den innerste kretsen til personen.

Skrevet

Du antar, men hvis du ikke får det du vil ha så nytter det lite å sitte og vente på det, når det ikke er sikkert at noen vet hva du vil ha.

"..........................................."

Hvor mange innlegg har du skrevet i denne tråden? Hva er det som gjør at du engasjerer deg så sterkt?

Skrevet

Dette blir nesten for dumt til at jeg bør kommentere det, men for å ha gjort det helt klart:

Jeg er IKKE webmaster lenger og har ikke vært det siden februar 2000.

Jeg er ALDRI på ranglere. (Jo forresten. Jeg har vært innom der et par-tre ganger for flere år siden).

Jeg bruker ALDRI msn. Jeg har faktisk disablet dritten fra PC'n min.

Det som er sant er at jeg kjente/kjenner flere av de "gamle" nickene personlig, bl.a. Gemini, Amiga, Vincent og en del andre. De eneste jeg har kontakt med nå er Dr. Anker og Amiga. Av naturlige grunner har jeg kun kontakt med Amiga på mail. Hun bor på Kanariøyene.

Jeg var aktiv på småprat og forum, jeg var på flere treff, tok både en og flere pils sammen med noen av og til, men det er mange år siden.

Jepp, jeg suste gjennom innlegg her for fort, ser nå at du skrev du sluttet som webmaster. Beklager!

Men hele saken gjaldt nå uansett ikke deg.

Skrevet

Nå har du virkelig sunket lavt. Alltid sett på deg som en av de heller seriøse her, men nå beviser du jo at du er langt fra det. Oppfører deg som en sutrete unge. Skjerp deg.

Jeg sutrer? :-)

"......................................"

Skrevet

Jeg mente ikke at det er en beskrivelse av deg. Jeg mente å beskrive oppførselen.

Greit nok at du ble sjokkert og alt det der, men jeg kan ikke skjønne at dette er noe å bli sjokkert over. Jeg visste heller ingenting om dette, men nå som jeg gjør det (eller hører rykter), så plager det meg ikke i det hele tatt.

Hva er så forferdelig med at den samme du diskuterer ditt anonyme problem med, også kan gå inn og "edit'e" innlegg?

Tipper du ville følt deg litt ille til mote om du skulle være så uheldig å ha et personlig problem du gikk til psykologen med, og i ettertid fant ut at psykologen din var god venn med f eks noen av dine kolleger.

Joda, har hørt om taushetsplikt, men ville du stolt 100 % på den i en slik situasjon?

Skrevet

Du kan ikke sammenligne webmaster med leger, prester osv. Da forholder man seg til en person man vet hvem er. I dette tilfellet kan det være ubehagelig at man kan diskutere med webmaster uten å vite det, ikke så moro å tenke på at han da kan inneha mange sensitive opplysninger om en.

En annen ting er at det er lettere å bevise at det har foregått brudd på taushetsplikt begått av f eks lege.

Kanskje litt klønete forklart, men gir deg kredit for at du er smart nok til å skjønne hva jeg mener.

Joda, det er ikke helt det samme. Men sammliknbart er det.

Men, for å komme til sakens kjerne: Har noen her, noen gang, fått sensitive opplysninger spredt av webmaster i privat regi? Altså, i løpet av de ti årene (eller noe sånt) DOL har eksistert?

Og da snakker jeg ikke om den tråden som ble startet av vedkommende som gjentok flere ganger at h*n hadde det fra "pålitelige" kilder, var veldig "pålitelig" selv o.s.v. (De "pålitelige" kildene var de samme som var så "pålitelige" at de fortalte videre konfidensiell informasjon.)

"............................................."

Skrevet

Jeg sutrer? :-)

"......................................"

Ja, det har dem søren meg helt rett i prozak, du er en barnslig sutrekopp! ;)

Webmasters govenn.

Man skjønner nå hvorfor din evige kverulering aldri har blitt sensurert. Synd men sant!

Gjest Sjølvsagt
Skrevet

Hvor mange innlegg har du skrevet i denne tråden? Hva er det som gjør at du engasjerer deg så sterkt?

Fordi han kjenner Webmaster, selvsagt.

Skrevet

Akkurat nå så er det du som viker veldig opptatt av å få en kommentar e.l. fra ledelsen (eller tilsvarende) i DOL. Så tipser jeg deg om den beste måten å få dette på - at du svarer med sure oppstøt får bli din sak.

"..............................................."

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Tja...det var vel ikke du som sa akkurat det, men du stemte lystig i.

"Det jeg mener med at du sjokkerer meg, er at du har gått ned på et lavt nivå i din måte å argumentere og diskutere på"

Nøyaktig hva? Jeg har jo ikke gjort annet enn å gjenta meg, og å kalle det barnslig når du/dere syter over "klubben som rotter seg sammen mot dere". Hvis ikke det siste er barnslig, så er ingenting barnslig.

".........................................."

"Tja...det var vel ikke du som sa akkurat det, men du stemte lystig i."

Hva?!!

Gjest mirakel*2?
Skrevet

det har vi alle skjønt for lenge siden. Jeg skjønte det tidlig i tråden da han ikke svarte når folk spurte han direkte.

Skrevet

Nei, fordi jeg _er_ webmaster. Og jeg sitter nå og er i ferd med å sende informasjon om den manglende potensen din, inkl. e-post adr. din, til hele kontaktlisten min på msn.

"................................................"

Skrevet

det har vi alle skjønt for lenge siden. Jeg skjønte det tidlig i tråden da han ikke svarte når folk spurte han direkte.

"Jeg skjønte det tidlig i tråden da han ikke svarte når folk spurte han direkte."

Hoi! Der har jeg gått glipp av noe, gitt. Har du spurt meg direkte om noe jeg ikke har svart på? Spør igjen, og jeg svarer selvfølgelig.

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...