Gjest fryser på beina Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Jeg har ei venninne som holder på å strikke sokker til oss. (til 2 voksne og 2 barn) Jeg vil gjerne betale henne. Hva er passe betaling? 0 Siter
Gjest er kanskje passe Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Betale garnet pluss litt til 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 ca hundre for barn og dame, og 120 for stor herre.Det vet jeg noen som tar for dette. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Jeg har ei venninne som strikker og selger til kjente, hun tar 100kr. pr. par og det går for å være billig. Garnet koster jo og det er noen timers arbeid. Jeg synes et par hjemmestrikka sokker godt kan betales med litt mere. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Penger for garnet + litt, samt et sjal i pashmina-ull fra Nepal. *dulter annegunn* 0 Siter
annegunn Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Penger for garnet + litt, samt et sjal i pashmina-ull fra Nepal. *dulter annegunn* Skulle jeg ikke få en Villalta også? 0 Siter
libra Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Hva med å betale garnet og i tillegg gi henne noe du vet hun liker? Ei bok, ei flaske vin e.l. 200 som enkelte har nevnt her dekker knapt utgiften til garn. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Skulle jeg ikke få en Villalta også? To, faktisk. Men ikke før til sommer'n! 0 Siter
annegunn Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 To, faktisk. Men ikke før til sommer'n! Og nå tror hele nabolaget at du har begynt å strikke? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Og nå tror hele nabolaget at du har begynt å strikke? Hehe, nei, de kjenner meg for godt til det. Dessuten hadde jeg vett på å æres den som æres bør. 0 Siter
annegunn Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Hehe, nei, de kjenner meg for godt til det. Dessuten hadde jeg vett på å æres den som æres bør. Det var jo sympatisk Og størrelsene? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Det var jo sympatisk Og størrelsene? Helt konge! De er i flittig bruk allerede. Snorkfrøken er nå eneste stakkar uten blånissevotter... *knegg* 0 Siter
annegunn Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Helt konge! De er i flittig bruk allerede. Snorkfrøken er nå eneste stakkar uten blånissevotter... *knegg* Ja, stakkars liten.... Rosa er fælt, gitt 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Ja, stakkars liten.... Rosa er fælt, gitt For ikke å snakke om lilla. Fysj! 0 Siter
annegunn Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 For ikke å snakke om lilla. Fysj! Jepp. Spørs om ikke strikkøsen hadde noe restegarn liggende der, gitt. Men jeg har mer igjen av det blå garnet, så det er håp for henne også. Om ikke mammaen heller vil ha selv også? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Jepp. Spørs om ikke strikkøsen hadde noe restegarn liggende der, gitt. Men jeg har mer igjen av det blå garnet, så det er håp for henne også. Om ikke mammaen heller vil ha selv også? Mammaen vil heller ha det sjøl. For hun har nemlig ingen votter. Og det er litt kaldt på aketur da... 0 Siter
annegunn Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Mammaen vil heller ha det sjøl. For hun har nemlig ingen votter. Og det er litt kaldt på aketur da... Har du vært på aketur? Ikke dårlig Visste du forresten at det går an å gå opp til toppen av The Monument i London? Det visste ikke jeg, helt til på lørdag, da jentungen fikk øye på noen der. Det er temmelig mange trappetrinn... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Har du vært på aketur? Ikke dårlig Visste du forresten at det går an å gå opp til toppen av The Monument i London? Det visste ikke jeg, helt til på lørdag, da jentungen fikk øye på noen der. Det er temmelig mange trappetrinn... Det var kaldt uten votter. Selv om jeg egentlig mener at lue, votter og gummistøvler er teit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.