Gå til innhold

blør tre uker etter fødsel


Gjest 72,3,2g,1j

Anbefalte innlegg

Gjest 72,3,2g,1j

Er det vanlig å ha frisk blødning tre uker etter fødsel???. jeg har for det meste brunlig utflod, men daglig kommer det temmelig mye frisk rød blødning.Hvor lenge er det normalt å blø etter fødselen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blødde av/på friskt/brunt om hverandre i 12 uker. FIkk beskjed om at det var normalt helt opp til 12 uker, og spesielt med en merkbar frisk blødning innimellom grunnet skorpeløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ammetåke...

Ikke sååå mange mnd siden min siste fødsel, men husker jeg dette...? Neida... Mener det gikk noen uker da jeg blødde både friskt blod og hadde brunlig utflod om hverandre. Styrtblødninger er naturligvis noe helt annet, men tror dette er normalt jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde friskt i ca 9 uker alle tre gangene. Visste ikke at det ikke skulle være sånn jeg, jeg har jo hat gu i etterkant og alt har vært greit da. Ble litt mindre blod etterhvert da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blødde friskt i ca 4 uker, etter det var det mer brunlig blødning. 6 uker etter fødsel fikk jeg mensen og begynte på minipillen. Blødde så i tre mnd, til jeg sluttet på minipillen. Var lei ja......

Hvis du blør friskt blod noe lenger nå ta en kontroll hos legen så er du på den sikre siden......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...