Gjest Morsk Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Jo, det er akkurat det samme. Man fokuserer på en liten gruppe mennesker (jøder, homofile, muslimer, osv.) og hausser opp hysteri om dette. Det gripp og flere bedriver er akkurat det samme som skjedde i Tyskland på 1930-tallet. Den største forskjellen er faktisk at nå har vi sett det før, og burde være intelligente nok til aldri å ha en repetisjon av jøde-utryddelsen. Så snakk da med muslimvennene dine om den saken, som står bak over 90% av alle voldelige angrep mot jøder i Europa i dag. (for ikke å snakke om de 100% i midtøsten). Du er jo pokker mer spinngal enn noensinne mann! 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Morsomt at sør (av alle) snakker om jødeforfølgelser. Sør som alltid har talt saken til jødenes fiender. Igjen lyver du. Jeg har aldri skrevet ett ord "mot jøder". Det samme hatet du retter mot muslimer nå, ville du ha rettet mot jøder hvis du hadde levd på 1930-tallet. Hatet er det samme. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Når du omtaler saklige Goliath som hitlersk, sier det seg selv at det du måtte ha av argumenter drukner i latterkuler. Nei det gjør ikke det. Sånn som dere herjer forumet med hatet deres støtt, så er det nettopp det det er. Rart du ikke ser forskjellen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 "Det blir interessant å se hvor godt dere kommer til å trives i Norge om 50 år når 80% av befolkningen er muslimer, når regjeringen er styrt av et muslimsk parti, og deres (u)kultur har tatt fullstendig over våre norske verdier og kultur" Da bør du sette i gang å produsere barn heller. Det vil ikke bli noe hyggelig her om 50 år, om fundamentalister som Krekar, grip og Prozak skal vinne frem. "Da bør du sette i gang å produsere barn heller." Det er løsningen? For å hindre at Norge blir et muslimsk land om 50 år så skal vi begynne å poppe ut haugevis av unger? hehe.. Goliath, Gripp osv er langt i fra fundamentalister, de er bare realistisk. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 . Jeg mener fremdeles at det er noe Hitlersk over måten dere herjer forumet her med misjoneringa deres. Og så kommer det bare usaklig drittslenging når dere ikke når frem med forsøket på hjernevasking. Når du sammneligner en saklig og disiplnert debattant som Goliath med Hitler har du med brask og bram ekskudert deg selv for alt som måtte lukte av seriøsitet. 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Så snakk da med muslimvennene dine om den saken, som står bak over 90% av alle voldelige angrep mot jøder i Europa i dag. (for ikke å snakke om de 100% i midtøsten). Du er jo pokker mer spinngal enn noensinne mann! Dine krokodilletårer for "jødene" er i samme kategori som gripps krokodilletårer for "muslimske kvinner" (som han vil utvise). Ditt alibi er gjennomsiktig. 0 Siter
gripp Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Nei det gjør ikke det. Sånn som dere herjer forumet med hatet deres støtt, så er det nettopp det det er. Rart du ikke ser forskjellen. Det "hatet" du ser i mine (og andres skriverier) er like mye "hat" som når SV'ere kritiserer FrP og vise versa. Det er ikke hat, skjønner du, men kritikk av en totalitær ideologi. Jeg vet det er nytteløst å påpeke dette overfor slike som deg, men likevel. 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 "Da bør du sette i gang å produsere barn heller." Det er løsningen? For å hindre at Norge blir et muslimsk land om 50 år så skal vi begynne å poppe ut haugevis av unger? hehe.. Goliath, Gripp osv er langt i fra fundamentalister, de er bare realistisk. Sånn til orientering: det er rundt 1,7% muslimer i Norge - inkl. de som ikke er troende. Jeg har ikke tallene for Tyskland, men jeg kan tenke meg at det kanskje var flere jøder der, og at ditt "argument" om at "de overtar landet" ble brukt på samme måte. Akkurat det samme. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Jeg tror ikke han skjønner så mye, men blir selvsagt forvirret, og tilsvarende aggressive...slik vi nå ser. Den eneste bekymring jeg har i forhold til den saken, er at han blir så hysterisk forbannet at han rett og slett må holde seg unna saiten her. Og det ville jo vært synd, for et par av de siste trådene har jo virkelig vært høydare. Her oppfører dere dere som surmulende småunger. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Dine krokodilletårer for "jødene" er i samme kategori som gripps krokodilletårer for "muslimske kvinner" (som han vil utvise). Ditt alibi er gjennomsiktig. Vel. i din favør skal du ihverfall ikke beskyldes for å ha tårer for jøder, ikke engang krokkodilletårer. Jeg er nepep alene om å huske hvordan du sammenlignet de som sprenger bein, armer og hoder av jødiske skolejenter med HV og Milorg. 0 Siter
Gjest Diselle Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Når du sammneligner en saklig og disiplnert debattant som Goliath med Hitler har du med brask og bram ekskudert deg selv for alt som måtte lukte av seriøsitet. Det har hun da gjort for lenge siden uansett. 0 Siter
gripp Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Sånn til orientering: det er rundt 1,7% muslimer i Norge - inkl. de som ikke er troende. Jeg har ikke tallene for Tyskland, men jeg kan tenke meg at det kanskje var flere jøder der, og at ditt "argument" om at "de overtar landet" ble brukt på samme måte. Akkurat det samme. http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article1209423.ece Til orientering. 0 Siter
gripp Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Her oppfører dere dere som surmulende småunger. Surmulende? Her står latteren i taket :-) 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Her er vi kanskje litt uenig. Jeg eg ikke uenig i at vi skal bruke straffeloven, hvis noen gjør noe galt, men jeg mener også at vi skal drive med forebyggende tiltak i tillegg. Det betyr bedre integrering og ikke minst hva som gjelder her til lands og større krav til tilpasning. Det skulle være unødvendig å si det, men jeg gjør det likevel, dette gjelder generelt også, mot ting som ikke er bra i samfunnet vårt, men det blir det jo allerede gjort. Det er ikke nok å bare sitte å vente på at noen skal gjøre noe galt for så å straffe dem. Men det beste "forebyggende tiltaket" jeg kan tenke meg er vel nettopp at man likebehandler? Altså, slår ned på trakassering mot "dem", viser at de blir behandlet likt som alle andre (og ikke som spesielle som er her på "nåde"). Morsk/gripp/Goliath er skoleeksempler på hvordan ikke gjøre det. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Sånn til orientering: det er rundt 1,7% muslimer i Norge - inkl. de som ikke er troende. Jeg har ikke tallene for Tyskland, men jeg kan tenke meg at det kanskje var flere jøder der, og at ditt "argument" om at "de overtar landet" ble brukt på samme måte. Akkurat det samme. Vært i hi i vinter? derfor du ikke har vært å se her? Ihverfall har du tydligvis ikke fått med deg Ssbs demografiske beregninger som viser muslimsk flertall innen 50 max 100 år. Fortsatt bare ute etter å demonstrere den absolutte kunnskapsløshet? 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article1209423.ece Til orientering. Enda en person med feberfantasier. Du kunne skrevet det samme om jødene på 1930-tallet. Hadde du levet da, ville du trolig gjort det også - basert på det du skriver her. 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Vært i hi i vinter? derfor du ikke har vært å se her? Ihverfall har du tydligvis ikke fått med deg Ssbs demografiske beregninger som viser muslimsk flertall innen 50 max 100 år. Fortsatt bare ute etter å demonstrere den absolutte kunnskapsløshet? Jada, og at små grønne menn overtar innen 3 år, Morsk. 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Vel. i din favør skal du ihverfall ikke beskyldes for å ha tårer for jøder, ikke engang krokkodilletårer. Jeg er nepep alene om å huske hvordan du sammenlignet de som sprenger bein, armer og hoder av jødiske skolejenter med HV og Milorg. Spar oss dine uoverbevisende bortforklaringer. 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 "Min (og nordmenn flest sin)tolleranse har vært stor i forhold til den tolleransen våre nye landsmenn viser oss og vår kultur, våre lover og våre regler." Nettopp! Jeg kan ikke fatte at ikke andre ser dette? Som nevnt før har jeg bodd mesteparten av mitt liv i et muslimsk land hvor det ikke vises stor toleranse overfor utlendinger som europeere. Vi måtte tilpasse oss deres kultur, lover og regler, noe som etter min mening var en selvfølge ettersom vi tross var gjest i deres land. Nordmenn er så naive at det er skremmende. Så fordi noen av dem er intolerante, så skal vi være like dumme? Du er skremmende naiv. 0 Siter
Sør Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Det "hatet" du ser i mine (og andres skriverier) er like mye "hat" som når SV'ere kritiserer FrP og vise versa. Det er ikke hat, skjønner du, men kritikk av en totalitær ideologi. Jeg vet det er nytteløst å påpeke dette overfor slike som deg, men likevel. Den eneste som forfekter totalitære meninger her er dere, og det vet du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.