Gå til innhold

Spm om Minirin


hunnybunny

Anbefalte innlegg

Hei!

Poden her i huset begynte på Minirin for 4 dager siden, og jeg fikk endel intrukser fra legen før vi begynte.

Problemet er bare det at jeg har blitt så usikker på hva som egentlig ble sagt...

Jeg mener legen sa det at han ikke skulle drikke senere enn 1 time før leggetid, og så ta tabletten når han la seg. Og ettersom han ikke skal drikke senere enn timen før han legger seg, blir jo også kveldsmaten fortært 1 time før senga. Liksom ikke noe ålreit å spise mat, men ikke få noe drikke!!

Er det rett å ikke drikke noe tettere innpå soving, og skal tabletten tas akkurat før han hopper i seng?

Jeg vet også at det ikke er alle Minirin hjelper på, men hvor mange dager med fortsatt tissing kan det gå før man fastslår at dette ikke virker?

Er det for tidlig å si noe om det her?

Det virker nesten som ungen tisser ENDA mer enn vanlig om natta, i dag var bleia sinnsykt full!!!

Konklusjonen blir altså så langt at medikamentet ikke virker enda, men kanskje det ikke er for sent enda??

Håper noen har erfaringer med dette produktet, og kan gi meg svar på spm mine... :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei nabojente tok tabl. rett før ho la seg ca 20.30, og måtte spise kvelds ca kl 19 pga dette.

Vet at de ønsket at ho ikke drakk så masse etter kl. 18 -foruten til kveldsmaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår tok minirin rett før han la seg (bare en liten slurk vann til tabletten).

Den siste timen før han la seg, fikk han ikke drikke. Og vi begrenset drikke fra kl 17 og til kl 19. Før kl 17 fikk han ubegrenset å drikke. Dette er viktig, vi minnet han på å drikke mye i 16 -17-tiden, sånn at han følte han fikk nok drikke.

Har dere alarm ved siden av? Hvis tablettene ikke fungerer, kan dere prøve nesespray og se om det virker. Og hvis det ikke virker heller, så vent 2 - 3 mnd og prøv på nytt.

Lykke til, før eller senere løser det seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...