Gå til innhold

Gravid med nuvaring...?


Gjest Phenomena

Anbefalte innlegg

Gjest Phenomena

Noen som har blitt gravide mens de har brukt nuvaring? Jeg har to barn fra før og det passer ikke spesielt bra å være gravid akkurat nå for å si det forsiktig... Men mensen har ikke vist seg og den skulle vært her for en uke siden. Ringen falt ut ved en anledning da vi hadde sex og jeg glemte å sette den inn før neste morgen, men ellers er det ikke noe slurv og den skal jo tåle å være ute noen timer? Har ikke noen symptomer på å være gravid utover at jeg er fryktelig trøtt da, men det er sikkert varmen håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville nok absolutt vurdert en test, for sikkerhets skyld.

Uteblitt mens og trøtthet er klassiske symptomer, men de kan også komme av mange andre ting.

Men ta en test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phenomena

Ville nok absolutt vurdert en test, for sikkerhets skyld.

Uteblitt mens og trøtthet er klassiske symptomer, men de kan også komme av mange andre ting.

Men ta en test!

Har tatt en test for et par dager siden, den var negativ. Men det var den på den tiden på begge de to barna jeg har fra før også. Aner ikke hvorfor, men jeg viser ikke på testene at jeg er gravid før etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en test for et par dager siden, den var negativ. Men det var den på den tiden på begge de to barna jeg har fra før også. Aner ikke hvorfor, men jeg viser ikke på testene at jeg er gravid før etter en stund.

Du får krysse fingrene, og håpe at det er bare kroppen som spiller deg et puss - og teste igjen om ei uke, dersom du ennå har mistanke om at "noe" er i gjære...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phenomena

Du får krysse fingrene, og håpe at det er bare kroppen som spiller deg et puss - og teste igjen om ei uke, dersom du ennå har mistanke om at "noe" er i gjære...

Huff ja, får bare vente og se. Enda en dag uten tegn til mensen i dag, og nå begynner jeg å føle meg kvalm også. Hvilket ikke er så rart siden jeg tenker så mye på om jeg er blitt gravid at jeg snart blir gravid bare av alle tankene... :-) Takk for svar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...