Gå til innhold

Spebarnsfis som stinker råtne egg!


fuji1365380447

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Lillemor strever fælt med magen om dagen, og bruker mye tid på å presse og stønne og streve med å få ut luft.

Hun går nesten opp i bro og er helt lilla i ansiktet for å få ut en fis.

Og når hun endelig klarer det, så STINKER det som på en gammal mann!

I begynnelsen så luktet prompene hennes søt spebarnsbæsj, men nå lukter det altså rotne egg. Hun bæsjer veldig skjeldent (ca hver 5 dag), så jeg begynner å bli bekymret for at hun er helt rotten innvendig

Er det normalt at en seksu uker gammel baby, som kun får morsmelk, har promper som lukter skikkelig vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har flere ganger sagt om Lillevill at hun promper som en mann... Lukter råtne egg, ja.

Aner forsåvidt ikke om det er normalt, men jeg har ikke akkurat bekymret meg noe videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. Det er fordi bæsjen blir liggende en stund. Det er også helt normalt for morsmelksernærte barn. De kan godt bare bæsje hver 10. dag uten at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt at de bærsjer sjelden de små barna. Men at det lukter vondt kan jo ha med hva du spiser å gjøre? Løk, reker, jordbær e.l.... Hvis du er veldig bekymret kan du jo snakke med helsestasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn bæsja bare hver 12 dag, han! Og søstra hans hver 7 dag. Tror det er ganske vanlig, de utnytter så mye av morsmelka at det ikke blir så mye som skal ut.

husker ungene strevde litt et par dager før bæsjen endelig kom...

Nyt sjeldne bæsjebleier mens du kan, når de begynner med annen mat kommer det ofte flere ganger om dagen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...