Gå til innhold

Lærere bør ikke drikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir han dritings av 2 øl er han alkoholiker og bør ikke drikke.

Alkoholikere blir som kjent brisne av kun en øl, de tåler ingenting.

Skulle tro det var motsatt, at kroppen tålte mer etter mange års harddrikking, ikke sant?

Du er meget feilinformert og kommer med store usannheter!

Men jeg gidder ikke diksutere med deg mer - som jeg sa i forrige innlegg til deg - "amen".

Du er gæern - eller et trådtroll som bare vil spre kvalm.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 233
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• muriel

31

• Dorthe

16

• keinstein

12

• citygirl

11

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Å jo - jeg er med å leke med to, ett eller ingen hull :-)

"........................................"

Snodig sak, det var det jeg trodde ;)

Gjest Persille
Skrevet

Skulle tro det var motsatt, at kroppen tålte mer etter mange års harddrikking, ikke sant?

Der er du nok feilinformert.

Gjest Persille
Skrevet

For å ikke snakke om å be noen på slaberas:-)

Det var noe helt annet enn party-party det.

*mimre*

Visitas og slaberas tror jeg egentlig er synonymer?

Uansett veldig bra!

Omforlatels sa mormor alltid - jeg tror jeg må notere alle disse bra ordene. Tenk om vi ikke snakket om dette nå - da hadde de kanskje blitt glemt!

*skrekk og gru*

Skrevet

Uansett veldig bra!

Omforlatels sa mormor alltid - jeg tror jeg må notere alle disse bra ordene. Tenk om vi ikke snakket om dette nå - da hadde de kanskje blitt glemt!

*skrekk og gru*

Tror vi har bidratt til almenn opplysning nu i eftermiddag:-)

*hoho*

Gjest Persille
Skrevet

Tror vi har bidratt til almenn opplysning nu i eftermiddag:-)

*hoho*

Keep up the good work! Vi kan ikke la disse fantastiske glosene gå i glemmeboken :)

Skrevet

Snodig sak, det var det jeg trodde ;)

Hvem skulle trodd? :-)

"................................."

Gjest Barnemor
Skrevet

Du er meget feilinformert og kommer med store usannheter!

Men jeg gidder ikke diksutere med deg mer - som jeg sa i forrige innlegg til deg - "amen".

Du er gæern - eller et trådtroll som bare vil spre kvalm.

Neineinei, ikke noe gæærnt trådtroll her.

Jeg har alltid hørt at alkoholikere blir mye fortere full, kun etter noen få øl.

Jeg har alkoholiker i slekta med samme erfaring.

Arrester meg gjerne på det om jeg er feilinformert.

Jeg får ta en kikkerunde inne på rusforum og se hva de skriver der. :)

Skrevet

Uansett veldig bra!

*skrekk og gru*

*synger* "Omforlatels O. C. Bentzen, omforlatels..."

Skrevet

Dette er noe av det dummeste jeg har hørt.

Lærere er mennesker som alle oss andre, og de må få lov til å pule og drekke som alle oss andre.

Skrevet

Alle vet jo at det er ingen mellomting mellom det å være totalt avholds å det å utføre skikkelig god, gammaldags grøftefyll, så det å ta seg en pils ute på en varm sommerdag leder jo lukt til fortapelsen.

Som han sa presten da han var ute og syklet og så en fyllik (en lærer??) som lå under et tre og drakk. Presten stanset sykkelen og så strengt på fylliken og sa:

"Vet du hvilken vei du er på nå, min gode mann? Du er på veien til fortapelsen!"

"jasså, ja." sa fylliken, "men da kommer du fram først du, da, som har sykkel"

*LOL*

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har meg i søkk og kav, jeg da...

Men for det første så er jeg ikke ferdig utdanna, og for det andre så er jeg nyforelska.

Er det greit da, eller? :o)

Tja, skal vi se *leker Dol-politi*

OK da, søknaden innvilget, du får lov! ;-)

Skrevet

Dette er noe av det dummeste jeg har hørt.

Lærere er mennesker som alle oss andre, og de må få lov til å pule og drekke som alle oss andre.

Joda, bare dem ikke røyker, så.

Skrevet

Jeg tviler på at hun har slike baktanker. Det er nok heller det at hun synes at når vi voksne koser oss så fortjener ungene litt ekstra også :o)

Så da liker hun egentlig barn likevel, da! :)

Skrevet

Så da liker hun egentlig barn likevel, da! :)

Jeg tror det er hennes lille hemmelighet :o)

Gjest LOTUS78
Skrevet

Hva folk gjør på fritiden sin er det ingen som har noe med, dette gjelder også for lærere.

I følge arbeidsmiljølova tror jeg det bare er jobb i konkurrerende bedrift du ikke kan ta på deg.

Jeg har personlig ingenting i mot at folk tar seg en eller tre utepils, men har ingenting til overs for flatfyll, en det var det vel ikke snakk om her

Skrevet

"Skulle tro det var motsatt, at kroppen tålte mer etter mange års harddrikking, ikke sant?"

Skulle tro det, ja. :-D

Skrevet

Jeg liker visitas også jeg, da.

Man kan jo skrive besøk om man vil - men visitas høres liksom så mye mer ... ja, i tråd med vovet :)

Hallo! Visitas dreier seg om biskopen bare, gjør det ikke?

Skrevet

Jasså? det har jeg ikke fått med meg, leser ikke se&hør lenger.

Hvem har rødtoppen banket og hvorfor?

Aner ikke. Så det på forsida da jeg sto i kø på super'n. Sannhetsgehalten kan vel muligens også diskuteres, formidleren tatt i betraktning...

Skrevet

En kvinnelig lærer røpet for elevene at oralsex var vanlig og godt. Det ble tatt svært ille opp i foreldrekretsen. Men til slutt måtte de innrømme at det var sant selv om de ikke ville snakke om det. Det var å snakke om det som var galt... liksom ... Det hele ble ganske flaut, og de fleste skjønte til slutt at de dreit seg ut med å prøve å underslå noe som var åpenbar virkelighet.

Hehe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...