Gå til innhold

Femårskontroll


Gjest eljo

Anbefalte innlegg

Er det en femårskontroll på helsestasjonen? Guttungen er nå 5,5år, og vi har ikke hørt noe ennå. I fjor var det fireårs kontroll på høsten når han var 4,5, så jeg har egentlig ventet på en beskjed nå. Burde jeg etterlyse en time til dette nå eller? Eller er det ikke noen femårskontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos oss er det kontroll ved 2 år og 4 år og i halvåret før skolestart (altså d noen er 6 og noen er 5,5).

Jenta vår var 5 i juni, og jeg regner med at hun blir innkalt til kontroll til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det kontroll ved 2 år og 4 år og i halvåret før skolestart (altså d noen er 6 og noen er 5,5).

Jenta vår var 5 i juni, og jeg regner med at hun blir innkalt til kontroll til våren.

OK, takk for svar dere to, da venter vi til våren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer frå stad til stad når dei har sine kontrollar. Vi har ingen 4-årskontroll (unntatt av synet) men dei blir innkalt v 5 år. Andre har det heilt sikkert annleis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 16 år senere...

Annonse

Kimmelovski skrev (34 minutter siden):

Svarer bare her så du får opp en notification og går ned memory lane til barnet ditt var 5.5 år :)

Når det står "Gjest" foran brukernavnet, slik det gjør for trådstarter her, er nicket utgått. Da er det absolutt ingen vits i å dra opp gamle tråder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...