Gå til innhold

ME syndrom og Papaya


Gjest Soumi

Anbefalte innlegg

Nei, teorien med papaya er at en rekke syke mennesker har såkalte "myntrullformasjoner" i blodet. Papayaen bryter ned fibrinet som har dannet disse myntrullene.

Det står ingenting om at magesyra bryter ned papainet på et øyeblikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • keinstein

    22

  • pip

    10

  • ylvali1365381015

    2

  • hidi

    1

Mest aktive i denne tråden

Ingen alternative behandlere har kompetanse til å gi slike diagnoser. For å få en slik diagnose så må du fylle diagnosekriteriene, og de innebærer bla en rekke undersøkelser innen nevrologi og indremedisin. Du må til en spesialist for å sette en ME-diagnose, og det er svært alvorlig sykdom. Om du har ME så må du få det skikkelig utredet, du må ha det i forhold til trygdeetaten, og fastlegen din må vite om det.

Å gi en ME-dianogse er like alvorlig som å gi en MS-diagnose, det er ikke bare noe man "gjør" hos en alternativ behandler.

ME diagnose på klinikken i Sverige ble stilt ved at damen tok en blodprøve, og sjekket hvor mye av blodet som var sammenklistret / koagulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nettsteds tekst er ikke dokumentasjon. Det jeg er ute etter er rapporter og dokumentasjon fra store seriøse undersøkelser av universitetssykehus og anerkjente forskermiljøer og formelle kjente læresteder.

Det finnes på -alle- anerkjente diagnoser og behandlinger. De som ikke har slikt, er ikke seriøst.

Holder det at jeg tar med noe som står i lærebøkene mine?

Buck, D. S., et al. Comparison of two topical preparations for the treatment of onychomycosis: Melaleuca alterniflora (tea tree) oil and clotrimazole. The Journal of Family Practice. 38(6):601-605, 1994.

In this human study 100% tea tree oil solution applied to the nails for 6 weeks improved the appearance of the nails and eliminated itching and pain in 60% of persons afflicted with onychomycosis and this improvement persisted for 3 months after cessation of tea tree oil treatment.

Tea Tree Oil Contains these Substances:

Tea Tree Oil contains over 48 different compounds - its principal active ingredient is Terpineol (1-terpinen-4-

ol).

(mg of substance per 100 grams of Tea Tree Oil)

Terpenes: Terpene Hydrocarbons:

33,000

Terpinene

Alpha-Terpinene 17,500

Gamma-Terpinene 7,500

Pinene

Alpha-Pinene 2,800

Cymene 3,000

Monoterpenes: Cineol 5,600

Limonene 1,000

Terpineol 44,900

Alpha-Terpineol 5,200

Walker, M. Clinical investigation of Australian Melaleuca alternifolia oil for a variety of common foot problems.

Curr Podiatry. 18:30-35, 1972.

The author reports that topical application of tea tree oil is extremely effective for reducing foot odor.

Laypersons’ Publications· Murray, Michael T. The Healing Power of Herbs (2nd Edition). Prima Publishing, Rocklin, California, USA. 1993:324.

The author recommends the use of topical tea tree oil for the treatment of foot odor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, teorien med papaya er at en rekke syke mennesker har såkalte "myntrullformasjoner" i blodet. Papayaen bryter ned fibrinet som har dannet disse myntrullene.

Kan du forklare hva en "myntrullformasjon i blodet" er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Eller ble jeg ganske overrasket over at klinikken ga deg en ME-diagnose? Det har de da ikke kompetanse til?"

Fins det noen i det hele tatt i verden? Jeg har inntrykk av at ME er ganske kontroversielle mystiske greier? Og selvsagt kaster sjarlatanene seg over slike vage snodigheter for å gasse seg i det og tjene penger.

Forøvrig er ME verken nodigt eller vagt. Det er en svært invalidisernede nevrologisk sykdom. Du kan lese mer her:

http://beatesrasteplass.wordpress.com/tag/myalgisk-encefalopati/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ME diagnose på klinikken i Sverige ble stilt ved at damen tok en blodprøve, og sjekket hvor mye av blodet som var sammenklistret / koagulert.

Herrejemini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ME diagnose på klinikken i Sverige ble stilt ved at damen tok en blodprøve, og sjekket hvor mye av blodet som var sammenklistret / koagulert.

Dette er faktisk ganske hårreisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder det at jeg tar med noe som står i lærebøkene mine?

Buck, D. S., et al. Comparison of two topical preparations for the treatment of onychomycosis: Melaleuca alterniflora (tea tree) oil and clotrimazole. The Journal of Family Practice. 38(6):601-605, 1994.

In this human study 100% tea tree oil solution applied to the nails for 6 weeks improved the appearance of the nails and eliminated itching and pain in 60% of persons afflicted with onychomycosis and this improvement persisted for 3 months after cessation of tea tree oil treatment.

Tea Tree Oil Contains these Substances:

Tea Tree Oil contains over 48 different compounds - its principal active ingredient is Terpineol (1-terpinen-4-

ol).

(mg of substance per 100 grams of Tea Tree Oil)

Terpenes: Terpene Hydrocarbons:

33,000

Terpinene

Alpha-Terpinene 17,500

Gamma-Terpinene 7,500

Pinene

Alpha-Pinene 2,800

Cymene 3,000

Monoterpenes: Cineol 5,600

Limonene 1,000

Terpineol 44,900

Alpha-Terpineol 5,200

Walker, M. Clinical investigation of Australian Melaleuca alternifolia oil for a variety of common foot problems.

Curr Podiatry. 18:30-35, 1972.

The author reports that topical application of tea tree oil is extremely effective for reducing foot odor.

Laypersons’ Publications· Murray, Michael T. The Healing Power of Herbs (2nd Edition). Prima Publishing, Rocklin, California, USA. 1993:324.

The author recommends the use of topical tea tree oil for the treatment of foot odor.

Du vet like godt som jeg (sikkert) at å si i mot slikt er som å dytte tannkremen inn i tuben igjen. Det er lett å klemme den ut, men nesten umulig å dytte den inn. Og når jeg om tre uker har dytta den inn, så bruker du 30 sekunder for å kopiere et nytt "dokument", dvs du klemmer alt ut igjen. Det blir ikke så mye arbeid på deg da.

Jeg tror vi lar det ligge, så blir det ikke så mye arbeid på meg. Jeg har funnet ut at når noen vil tjene penger, så går de bare over lik, og klemmer på tannkremtuber :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser det på bildene om du følger linken Suomi la ut til Bergstrømsklinikken.

Den klinikken er sjarlatanvirksomhet, og de kan ikke dokumentere noe annet.

Bevisbyrden ligger på deres side, det de gjør er farlig, kynisk og hensynsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet like godt som jeg (sikkert) at å si i mot slikt er som å dytte tannkremen inn i tuben igjen. Det er lett å klemme den ut, men nesten umulig å dytte den inn. Og når jeg om tre uker har dytta den inn, så bruker du 30 sekunder for å kopiere et nytt "dokument", dvs du klemmer alt ut igjen. Det blir ikke så mye arbeid på deg da.

Jeg tror vi lar det ligge, så blir det ikke så mye arbeid på meg. Jeg har funnet ut at når noen vil tjene penger, så går de bare over lik, og klemmer på tannkremtuber :-)

Det er ikke mye arbeid for meg, det... Jeg vet hvor jeg har det og bruker det i mitt daglige, så bare press i vei, du.

Jeg trøkka med NHD i en uke før han gav opp. Hehe. Han krevde dobbeltrandomiserte blindstudier på melk og adhd og det fikk han.

Skolemedisinere, altså. Puh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EnLitenKattepus

Du vet like godt som jeg (sikkert) at å si i mot slikt er som å dytte tannkremen inn i tuben igjen. Det er lett å klemme den ut, men nesten umulig å dytte den inn. Og når jeg om tre uker har dytta den inn, så bruker du 30 sekunder for å kopiere et nytt "dokument", dvs du klemmer alt ut igjen. Det blir ikke så mye arbeid på deg da.

Jeg tror vi lar det ligge, så blir det ikke så mye arbeid på meg. Jeg har funnet ut at når noen vil tjene penger, så går de bare over lik, og klemmer på tannkremtuber :-)

Angående lik, så drømte jeg om døden i natt..

Kom på det nå.Ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mye arbeid for meg, det... Jeg vet hvor jeg har det og bruker det i mitt daglige, så bare press i vei, du.

Jeg trøkka med NHD i en uke før han gav opp. Hehe. Han krevde dobbeltrandomiserte blindstudier på melk og adhd og det fikk han.

Skolemedisinere, altså. Puh.

Alternative=stort sett husmødre som trenger noen svarte kroner.

Det er fryktelig enkelt å klemme på tannkremtuber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående lik, så drømte jeg om døden i natt..

Kom på det nå.Ekkelt.

Jeg drømte at jeg satt og leste korrektur på tusenvis av poster i en database, og så våkna jeg og så var det sant?

Fantastisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnLitenKattepus

Jeg drømte at jeg satt og leste korrektur på tusenvis av poster i en database, og så våkna jeg og så var det sant?

Fantastisk?

Da kan det tenkes med andre ord, at jeg kan våkne av å være død, en gang jeg drømmer om død igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternative=stort sett husmødre som trenger noen svarte kroner.

Det er fryktelig enkelt å klemme på tannkremtuber.

Haha.

Det er vel heller skolemedisinen som er alternativ.

Det er de som gir oss et alternativ, som lindrer symptomer.

Vi "alternative" går i bunn og hjelper kroppen til å fikse det selv.

Eller husmødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det tenkes med andre ord, at jeg kan våkne av å være død, en gang jeg drømmer om død igjen?

Jeg drømta at jeg var rik, men det har aldri slått til.

Jeg drømte at jeg gikk på trynet med sykkel, og tre år senere gjorde jeg det.

Så hvis du drømmer at du er død, så går det sikkert i oppfyllelse en dag.

Og jeg blir rik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.

Det er vel heller skolemedisinen som er alternativ.

Det er de som gir oss et alternativ, som lindrer symptomer.

Vi "alternative" går i bunn og hjelper kroppen til å fikse det selv.

Eller husmødre.

De kunne finne opp en medisin som kurerer skattesnyteri, og ta den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...