Gå til innhold

ME syndrom og Papaya


Gjest Soumi

Anbefalte innlegg

Gjest girl with no name

*kremt*

Jeg syns jeg så et program på TV med ei som hadde gått til flere kjente alternative og fått like mange ulike diagnoser? Var ikke det en vekker, så vet ikke jeg. Du får ikke et halvt dusin ulike diagnoser uten at det er svindel.

Hva var det jeg sa? Vi VIL bli lurt.

De som flyr til alternative og får ulike diagnoser har som regel vært hos de skolemedisinske spesialister før de tydde til alternativ medisin. Hos disse spesialistene fikk de også ofte ulike diagnoser, eller ikke noen diagnose i det hele tatt. Ikke noen diagnose ble ofte omskrevet til psykiske problemer.

Synes du ikke det er ille at spesialistene på norske sykehus er uenige da? Da burde jo ifølge deg det borge for at hele skolemedisinen er humbug!

Jeg har en venninne nå som ikke vet sin arme råd. Hun skal/skal ikke ta en alvorlig operasjon. Har vært hos de spesialilstene hun er sendt til av legen. De er like steile på hver sin mening, den ene på at hun ikke må finne på å operere, den andre på at hun MÅ operere. Men HUN må bestemme. Hvem av dem skal hun stole på? Og dette gjelder fysiske ting som en kan se på røntgen, og enda er de uenige. Tenk da på pasienter hvor ingenting vises på prøver, men der er allikvel ikke friske. Legene gir dem opp etter årevis av undersøkelser. Så søker de alternativt. Og blir friske eller mye mer velfungerende. Har du virkelig ikke evnte til å sette deg inn i at disse pasientene vet at alternativ medisin virker? Og det er ikke bare ti pasienter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • keinstein

    22

  • pip

    10

  • ylvali1365381015

    2

  • Dorthe

    1

Er sikker på at jeg har den diagosen også... Ikke le!

Neida. Jeg er sikker på at jeg har et utall symptomfrie sykdommer. Jeg er sikkert bare ikke undersøkt godt nok. Jeg går ikke rundt og leter etter noen som kan bekrefte det, for da ber jeg om å blir lurt for penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...