Gjest Yes yes :) Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Jeg skal ut å reise, skal være borte i flere måneder. Spørsmål 1: Jeg går på p-piller, kan jeg skippe mensen over lengre tid uten at det gjør noe. Spørsmål 2: Legen vil at jeg skal prøve et nytt p-pille merke, bør jeg vente med det merket til jeg kommer tilbake, da jeg skal dra etter jul. Får ikke tid til å kjenne på kroppen hvordan fe fungerer på meg, da bivirkninger... Noen gode råd?? 0 Siter
liten pike, 22 Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Kan bare svare på det første spm ditt. Nei, det er ikke farlig å hoppe over mensen noen ganger 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Prøv gynekologi-forumet.. 0 Siter
org Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg tror jeg ville ventet til etter turen. Du vet jo ikke, ang. det med bivirkninger osv, som du nevnte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.