Gå til innhold

Annen togsang


cizz

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på teksten på en annen togsang enn tøffetøffe toget (som forøvrig er veldig pouplær den altså....)

Refrenget slutter med noe sånt som tut tut hei hvor det går, ingen er så tøff tøff tøff som toget. Men mer enn det kan jeg ikke.... Den brukes på turningen, og alle barna skal løpe rundt og være togvogner, stor stas. Noen som vet teksten til denne, og ev. hvilken CD den er på (spilles på CD på turningen)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nede på stasjonen?

Nede på stasjonen, tidlig en morgen, står alle togene så pent på rad

Mannen i lokomotivet sveiver på et håndtak - psjt! psjt! toget går! psjt! psjt! toget går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nede på stasjonen?

Nede på stasjonen, tidlig en morgen, står alle togene så pent på rad

Mannen i lokomotivet sveiver på et håndtak - psjt! psjt! toget går! psjt! psjt! toget går!

Hei, og takk for svar!

Nei det er ikke nede på stasjonen heller, det er noe helt annet jeg kun har hørt her... har spurt i barnehagen også men ingen kunne den der heller. Får håpe turnlæreren blir frisk og kommer tilbake snart sånn at jeg kan spørre henne, hun sitter jo på cden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 15 år senere...
Lars G skrev (6 timer siden):

http://m.rockipedia.no/utgivelser/17298/

 

"Tøffest i by'n" 

Desverre ingen sted å finne på nettet.

 

Bedre sent enn aldri :D 

Joda, men jeg vil tro turneringen er over for 15 år siden og de barna som ennå turner bruker nok annen musikk. så hva var vitsen? 😛

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...