Gå til innhold

Hvilke ting kan en konservativ kristen ikke gjør?


Gjest Hilsen diskusjonsparterne

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Jasså vil mij ha med noen å rotte seg sammen med, he he.

Synd at mij ikke greier å takle meg alene da. (oisann var det enda en hersketeknikk for å få piggene ut på motstander). *ler*

Nei nå får jeg gi meg med tasting på denne tråden her. Den har dratt seg ut i det uendelige.

"Jasså vil mij ha med noen å rotte seg sammen med, he he."

Det var ikke sånn jeg tolket det. Hun prøvde å hjelpe meg til å navigere i denne uoversiktlige tråden.

Men nå trekker jeg meg ut av den, jeg får heller finne amber et sted vi kan ta en diskusjon på akkurat det jeg er interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 212
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi

    39

  • Prozak

    20

  • ShitDiddelyDo

    20

  • keinstein

    17

Mest aktive i denne tråden

Humor er vanskelig å forstå når man ikke kjenner hverandre, og særlig når stilen kun er skriftlig og man har innledet med et nedlatende "ikke være så sinna da!"

Det gjelder helt generelt. Humor er vanskelig og kan i mange tilfeller virke helt mot sin hensikt.

Humor er vanskelig å forstå når man ikke kjenner hverandre, og særlig når stilen kun er skriftlig og man har innledet med et nedlatende "ikke være så sinna da!"

Er du keinstein nå da? Det blir for dumt, når andre hermer etter han.

Ta dine egne standpunkt for en gangs skyld, uten å herme etter andre!

Har du standpunkter i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humor er vanskelig å forstå når man ikke kjenner hverandre, og særlig når stilen kun er skriftlig og man har innledet med et nedlatende "ikke være så sinna da!"

Er du keinstein nå da? Det blir for dumt, når andre hermer etter han.

Ta dine egne standpunkt for en gangs skyld, uten å herme etter andre!

Har du standpunkter i det hele tatt?

Det var mange anklager på en gang. Hva i all verden er poenget med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humor er vanskelig å forstå når man ikke kjenner hverandre, og særlig når stilen kun er skriftlig og man har innledet med et nedlatende "ikke være så sinna da!"

Er du keinstein nå da? Det blir for dumt, når andre hermer etter han.

Ta dine egne standpunkt for en gangs skyld, uten å herme etter andre!

Har du standpunkter i det hele tatt?

Vis meg hvor jeg hermer etter andre, og underbygg påstanden din om at jeg ikke har egne standpunkter i det hele tatt.

Kom igjen.

Og ikke si at du ikke gidder, har du sagt A får du si B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen anklager, kun spørsmål...

Ja, helt uskyldige spørsmål, bare fordi du lurte, ikke fordi du insinuerte?

Så dum er verken du eller jeg. Vis meg hvor jeg hermer etter andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vis meg hvor jeg hermer etter andre, og underbygg påstanden din om at jeg ikke har egne standpunkter i det hele tatt.

Kom igjen.

Og ikke si at du ikke gidder, har du sagt A får du si B.

Alle innleggene dine, i akkurat denne tråden, er så påvirket av keinstein, at du kan bare lese hans innlegg for å forstå...

I denne tråden har jeg ikke evnet å se ett svar fra deg, som ikke er påvirket av andre...

Vil du flørte med gutta, så er det opp til deg, men passer dårlig her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle innleggene dine, i akkurat denne tråden, er så påvirket av keinstein, at du kan bare lese hans innlegg for å forstå...

I denne tråden har jeg ikke evnet å se ett svar fra deg, som ikke er påvirket av andre...

Vil du flørte med gutta, så er det opp til deg, men passer dårlig her...

"Vil du flørte med gutta, så er det opp til deg, men passer dårlig her..."

...når du er nødt til å lire av deg noe så tåpelig og umodent som det her, du voksne menneske, så sparker du faktisk bare beina under på deg selv.

'nuff said!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis meg hvor jeg hermer etter andre, og underbygg påstanden din om at jeg ikke har egne standpunkter i det hele tatt.

Kom igjen.

Og ikke si at du ikke gidder, har du sagt A får du si B.

Alle innleggene dine, i akkurat denne tråden, er så påvirket av keinstein, at du kan bare lese hans innlegg for å forstå...

I denne tråden har jeg ikke evnet å se ett svar fra deg, som ikke er påvirket av andre...

Vil du flørte med gutta, så er det opp til deg, men passer dårlig her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle innleggene dine, i akkurat denne tråden, er så påvirket av keinstein, at du kan bare lese hans innlegg for å forstå...

I denne tråden har jeg ikke evnet å se ett svar fra deg, som ikke er påvirket av andre...

Vil du flørte med gutta, så er det opp til deg, men passer dårlig her...

DU evner ikke å se, nei. Kanskje det ligger noe her, siden du ikke kan komme med konkrete eksempler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

Det spørs på hvilket kirkesamfunn det er snakk om. Det kan nemlig variere.

I adventistsamfunnet var det (i hvertfall i min barndom) synd å gå på kino, synd å onanere, man skulle helst ikke spise kjøtt, kortspill var synd, man skulle absolutt ikke drikke alkohol eller ha sex før ekteskapet. Det var ikke lov å drikke cola eller kaffe. Kommer ikke på flere ting.

Men jeg vet at de har blitt mye mer liberale de siste årene.

Høres sykt ut!! Men ting har forandret seg de siste 15-20 årene. Kanskje også for adventistene? Det vet jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At du blir sint på andres vegne, ikke egne vegne!

Og vis meg så hvor jeg er sint?

Jeg skal gjøre det enkelt for deg:

Jeg er ikke sint. Og her er vi faktisk tilbake til punkt 1, selve kjernen til at jeg engasjerte meg i denne tråden - Å påstå at andre er sinte er en egen hersketeknikk for å demonstrere makt.

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

Hvorfor er du kristen da? Hva baserer du troen din på?

Finnes det virkelig mennesker som tror at det er handlingene våre som gjør oss til kristne? Da er ikke jeg mye kristen og heller ingen andre. Vi er overhodet ikke noe bedre mennesker enn de ikke-troende. Den eneste forskjellen er at vi tror på Gud og at Jesus var hans sønn som frelste oss alle. De som tror at det er handlingene våre som skal frelse oss er virkelig på villspor. Stakkars folk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vis meg så hvor jeg er sint?

Jeg skal gjøre det enkelt for deg:

Jeg er ikke sint. Og her er vi faktisk tilbake til punkt 1, selve kjernen til at jeg engasjerte meg i denne tråden - Å påstå at andre er sinte er en egen hersketeknikk for å demonstrere makt.

!

Som en avskrift av keinstein, tror deg ikke en plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

Det eneste jeg personlig har respekt for er de som passer sine egne saker, og er personlig kristne. Det er ikke noe å reklamere med, ikke noen egenskap eller kvalifikasjon. De kan gå dit kristne pleier gå for å være sammen, som f eks nudister, deprimerte, alkoholikere, inkontinente eller bare livsnytere.

Da respekterer du meg og de aller aller fleste;o) For VI utgjør nemlig flertallet av de kristne her i landet. Tror jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en avskrift av keinstein, tror deg ikke en plass!

Du tror meg ikke? Neivel, det får bli ditt problem. Ikke har jeg tenkt å anstrenge meg for å overbevise deg heller.

Jeg ser bare at du ikke har kommet med et eneste konkret eksempel, bare synsing og usaklige påstander om at jeg flørter med gutta her inne. (!)

Du sliter med argumenteringen din, og da er diskusjonen dødfødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .......joda............det

Heh-heh...bibelhistorie er stappfullt av incest, overgrep på og mishandling/drap av både barn og voksne, og annet snadder. Det var nok en flott tid å leve i for enkelte psykopater.

Hvis jeg skulle komme i skade for å få barn, så skal jeg forsøke å få gitt dem navn som Onan, Sodoma, Gomohrra etc. :-)

".........................................."

"Heh-heh...bibelhistorie er stappfullt av incest, overgrep på og mishandling/drap av både barn og voksne, og annet snadder. Det var nok en flott tid å leve i for enkelte psykopater."

Noe som viser at det var like ille på den tiden, som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...