Dorthe Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Den lille greia kunne jo skremt faen på flatmark med det gliset der. LOL, nå dauer jeg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Kan jeg få det skriftlig, slik at jeg kan henvise til det neste gang frosken maser om ull? På ingen måte. Ingen regel uten unntak. Hah! 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 *ser seg rundt* Tror frosken ikke er her nå... Dessuten så er jo humøret oppadgående! Frosken er nok et annet sted i tråden ang nå ) 0 Siter
annegunn Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Alt går. Jentungen synes forøvrig det var rasende festlig at den smilende lille frosken maser om ull 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Når kommer bilder IV? Neste gang jeg har fritidsproblemer på jobben. Jeg føler at det kanskje er litt oppbrukt nå? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Jentungen synes forøvrig det var rasende festlig at den smilende lille frosken maser om ull Den smilende lille grønne har blått skjerf fra Nepal hun også! 0 Siter
Gjest bella - (tb) Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 dette var verdens fineste tråd flyfly! jeg er sur fordi jeg ikke har mer rynkekrem igjen. fordi hele på pumpsene mine er brukket og fordi jeg føler jeg har brukket hvert ledd i kroppen etter å ha vært ute i bakgården på tresko for å vanne blomster (hvorfor strør ingen der??). 0 Siter
annegunn Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Neste gang jeg har fritidsproblemer på jobben. Jeg føler at det kanskje er litt oppbrukt nå? Kanskje det, ja Dessuten er vel sannsynligheten for at du får fritidsproblemer på jobben med det første temmelig minimal. 0 Siter
tusseline Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Frosken er nok et annet sted i tråden ang nå ) :-)) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Hva vil du han skal spille? Jeg foreslår chopin i kveld:-) Trubadurvals! *klapper entusiastisk* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Kanskje det, ja Dessuten er vel sannsynligheten for at du får fritidsproblemer på jobben med det første temmelig minimal. No shit, Sherlock. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 dette var verdens fineste tråd flyfly! jeg er sur fordi jeg ikke har mer rynkekrem igjen. fordi hele på pumpsene mine er brukket og fordi jeg føler jeg har brukket hvert ledd i kroppen etter å ha vært ute i bakgården på tresko for å vanne blomster (hvorfor strør ingen der??). Snille deg, bella, du trenger da ikke rynkekrem! http://www.evgschool.org/mother%20theresa_small.jpg Menneh duh...vanne blomster...? 0 Siter
Gjest bella - (tb) Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Snille deg, bella, du trenger da ikke rynkekrem! http://www.evgschool.org/mother%20theresa_small.jpg Menneh duh...vanne blomster...? du er nå søt..(!!) vanne blomster ja. jeg har busker i bakgården. de må ha vann. 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg er fryktelig sur for at jeg fryser så sabla på beina At jeg absolutt må få ungene til å finne på ting å gjøre, så jeg må bringe og hente i øst og vest til kl 23 på en fredagskveld! (Ellers så er jeg glad for at det er frihelg etter sistemann er hentet) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 du er nå søt..(!!) vanne blomster ja. jeg har busker i bakgården. de må ha vann. Du kunne skifta nick til Phoebe 0 Siter
Gjest bella - (tb) Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Du kunne skifta nick til Phoebe jeg er IKKE på langt nær like nevrotisk! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 jeg er IKKE på langt nær like nevrotisk! Men er du like god på gitar? 0 Siter
Gjest bella - (tb) Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Men er du like god på gitar? Nei, der er/var hun ram. En ting til som irriterer meg grenseløst; überoptimistiskehyperblide- mennesker. 0 Siter
Gjest ..ikke utro lenger.. Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg er egentlig ikke særlig sur jeg da, men nå har jeg kjærlighetssorg, så nå er jeg veldig lei meg.. 0 Siter
vanilje Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg er sur fordi: - jeg tydeligvis har bosatt meg på nordpolen, uten å vite det selv - at de forbanna dustene av noen sikkerhetsfolk på Gardermoen klarte å lage så mye styr når jeg i dag har sendt avgårde en liten firbent tass - det er så utrolig mange "besserwissere" (les: 1.folk som bestemmer om vi som har vært utsatt for overgrep egentlig burde bli tatt på alvor 2. at det liksom skal være så fantastisk lett å slanke seg) men sånn bortsett fra det...tja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.