laLuna Skrevet 23. august 2000 Del Skrevet 23. august 2000 Takk for at dere bryr deg om meg. Det føles så godt at det er folk der ute som faktisk bryr seg om meg. Nå har jeg kjæresten min, han er helt fantastisk, og jeg har dere, og jeg ringte litt rundt til psykologer i dag, og en helt ukjent mann (psykolog) viste virkelig interesse for meg og sa til meg at jeg ikke måtte gi opp selvom jeg ikke fikk time med en gang. Føler at det går framover nå. Sitter her og smiler for meg selv. Masse gode klemmer fra Kjære kjære deg!! Ble så glad da jeg leste svaret ditt!!Så utrolig bra at du har snakket med en forståelsesfull psykolog!Godt at du har en kjæreste også,som kan støtte deg hvis ventelista er lang.Bra at du vil jobbe med det som er vanskelig,det krever innsikt å komme til den erkjennelsen. Nå kan du kanskje gjøre noe hyggelig som belønning til deg selv. Husk at det er mennesker som tenker på deg og bryr seg om deg!Du er en viktig person! Masse gode klemmer og lykke til fra meg!laLuna. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2640-er-s%C3%A5-usikker-lang-veldig-laaaaang/page/4/#findComment-20320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.