Kristiane Skrevet 15. mai 2001 Skrevet 15. mai 2001 Jeg har en datter på 9 mnd som ammes ca tre ganger om dagen. Hun får begge brystene hvis hun vil, men har som regel bare "tid" til å tømme begge om morgenen. Jeg har sjelden spreng nå, og jeg vet ikke hvor mye hun får i seg hvert måltid. Må hun få erstatning i tillegg siden jeg ammer bare tre ganger i døgnet? Hun er veldig glad i flaska, og tømmer ei hel tåteflaske med erstatning i en sup. Hun er faktisk roligere med flaska enn ved brystet. Hvis hun skal ha erstatning i tillegg, hvor mye trenger hun i løpet av en dag? (Hun spiser to grøtmåltider, middag og litt brødmat hver dag, og drikker vann til.) 0 Siter
Elisabeth Tufte, helsesøster Skrevet 15. mai 2001 Skrevet 15. mai 2001 Kjære Kristiane. Melkebehovet er dekket med disse måltidene du beskriver. Hun får jo også melk i grøten. Om hun koser seg med en ekstra flaske så er det også helt greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.