Gå til innhold

Ser dere film med barna ? (Brødrene Dal)


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte "Det var en gang et menneske" til jul. Litt spent, for teknologien på tegnefilmer er jo en helt annen idag.

Men guttungen elsker den, og jeg aner ikke hvor mange ganger han har sett den.

Skal jaggu gripe tak i det i kveld, og presentere den for 11-åringen!

Har tenkt på det lenge, men ikke kommet så langt. Nå fikk jeg det berømte sparket bak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rhea Silvia

I vinterhalvåret har vi ofte filkmkveld. Og jeg og tiåringen såg Grease her en dag, utrolig morsomt.

Men en slager her i huset er "Sannheten om Rødhette". Den er like morsom hver gang, fra Lillermor på 4,5 år via storesøsken og eldre søskenbarn, foreldre, tanter og besteforeldre. Den slår an hos alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fjerde er vel "Hemmelighetene i B-by" og det er noe helt annet enn gjengen fra Serum Serum.

Der sa du det! Takk for tipset.

Men den er vel adskillig mer skummel den, etter hva jeg husker... (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte "Det var en gang et menneske" til jul. Litt spent, for teknologien på tegnefilmer er jo en helt annen idag.

Men guttungen elsker den, og jeg aner ikke hvor mange ganger han har sett den.

Den serien har gjort stor suksess her i heimen også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor vi kan få tak i "Det var en gang et menneske" og "Brødrene Dal"-serien? Fikk skikkelig lyst til å se dem igjen!

Og om ikke barna synes det er topp, så kan jo alltids de voksne more seg over gjensynet! ;-)

Vi kjøpte Stompa på DVD, og det var en sånn typisk greie som bare falt i smak for "oss over 40"! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om ikke barna synes det er topp, så kan jo alltids de voksne more seg over gjensynet! ;-)

Vi kjøpte Stompa på DVD, og det var en sånn typisk greie som bare falt i smak for "oss over 40"! ;-)

Hehe, jeg er i grunnen forberedt på evt. å sitte og se "det var en gang et menneske" alene.. Men hvis de liker den så er det en bonus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg er i grunnen forberedt på evt. å sitte og se "det var en gang et menneske" alene.. Men hvis de liker den så er det en bonus :-)

Ja, da er det jo ingen grunn til å nøle! :-)

"Det var en gang..." ga stor gjensynsglede for meg, og stor førstegangsglede for sønnen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sa du det! Takk for tipset.

Men den er vel adskillig mer skummel den, etter hva jeg husker... (?)

Den er mye alvorligere, omhandler bl.a. stoffproblematikk. Jeg kikket nettopp litt på den og husket at jeg ikke så særlig på den da den gikk på tv, tror jeg var i en alder der det ikke fenget noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...